W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Rejestracja do lekarza/poradni drogą elektroniczną

Przy kontynuacji leczenia warunkiem rejestracji na wyznaczony przez lekarza termin jest mail wysłany przez Pacjenta w ciągu 24 godzin od wizyty u lekarza. W innym przypadku termin wizyty może ulec przesunięciu.

 Rejestracja elektroniczna – krok po kroku:

  1. Wyślij maila na adres: rejestracja.wizyty@cskmswia.gov.pl z zapytaniem o termin do wybranej poradni/lekarza.
  2. Na maila otrzymasz odpowiedź z propozycją terminu wizyty w wybranej przez Ciebie poradni/lekarza.
  3. Akceptując proponowany termin wizyty wyślij swoje dane osobowe niezbędne do rejestracji:
  •  imię i nazwisko*
  •  adres
  •  PESEL lub datę urodzenia*
  •  nazwę wybranej poradni/lekarza
  •  czy jest to wizyta pierwszorazowa, czy kontynuacja leczenia
  •  w przypadku wizyty pierwszorazowej kod skierowania
  •  numer telefonu
  •  adres poczty elektronicznej*
  1. W przypadku rejestracji dzieci należy podać obok danych osobowych dziecka dane osobowe rodziców bądź opiekunów dziecka.
  2. Czas oczekiwania na maila z potwierdzeniem rejestracji wynosi ok. 2 dni roboczych
  3. Rejestracja możliwa jest tylko i wyłącznie na jedną wizytę do danej poradni/lekarza. Kolejna wizyta będzie możliwa po odbyciu zaplanowanej wizyty u lekarza, który decyduje o potrzebie następnej wizyty. Po wyjściu od lekarza Pacjent może zarejestrować się na następną wizytę w Rejestracji osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
  4. W przypadku zmiany terminu lub rezygnacji z umówionej wizyty należy ją wcześniej odwołać osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres rezygnacja.wizyty@cskmswia.gov.pl
{"register":{"columns":[]}}