Rejestracja do lekarza/poradni drogą elektroniczną
Przy kontynuacji leczenia warunkiem rejestracji na wyznaczony przez lekarza termin jest mail wysłany przez Pacjenta w ciągu 24 godzin od wizyty u lekarza. W innym przypadku termin wizyty może ulec przesunięciu.
Rejestracja elektroniczna – krok po kroku:
- Wyślij maila na adres: rejestracja.wizyty@cskmswia.gov.pl z zapytaniem o termin do wybranej poradni/lekarza.
- Na maila otrzymasz odpowiedź z propozycją terminu wizyty w wybranej przez Ciebie poradni/lekarza.
- Akceptując proponowany termin wizyty wyślij swoje dane osobowe niezbędne do rejestracji:
- imię i nazwisko*
- adres
- PESEL lub datę urodzenia*
- nazwę wybranej poradni/lekarza
- czy jest to wizyta pierwszorazowa, czy kontynuacja leczenia
- w przypadku wizyty pierwszorazowej kod skierowania
- numer telefonu
- adres poczty elektronicznej*
- W przypadku rejestracji dzieci należy podać obok danych osobowych dziecka dane osobowe rodziców bądź opiekunów dziecka.
- Czas oczekiwania na maila z potwierdzeniem rejestracji wynosi ok. 2 dni roboczych
- Rejestracja możliwa jest tylko i wyłącznie na jedną wizytę do danej poradni/lekarza. Kolejna wizyta będzie możliwa po odbyciu zaplanowanej wizyty u lekarza, który decyduje o potrzebie następnej wizyty. Po wyjściu od lekarza Pacjent może zarejestrować się na następną wizytę w Rejestracji osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- W przypadku zmiany terminu lub rezygnacji z umówionej wizyty należy ją wcześniej odwołać osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres rezygnacja.wizyty@cskmswia.gov.pl