Rejestracja do lekarza/poradni drogą elektroniczną
27.02.2023
Szanowni Państwo,
uruchomiliśmy możliwość zarejestrowania się do wybranej poradni lub lekarza drogą elektroniczną.
WAŻNA INFORMACJA
Przy kontynuacji leczenia warunkiem rejestracji na wyznaczony przez lekarza termin jest mail wysłany przez Pacjenta w ciągu 24 godzin od wizyty u lekarza. W innym przypadku termin wizyty może ulec przesunięciu.
Rejestracja elektroniczna – krok po kroku:
- Wyślij maila na adres: rejestracja.wizyty@cskmswia.gov.pl z zapytaniem o termin do wybranej poradni/lekarza.
- Na maila otrzymasz odpowiedź z propozycją terminu wizyty w wybranej przez Ciebie poradni/lekarza.
- Akceptując proponowany termin wizyty wyślij swoje dane osobowe niezbędne do rejestracji:
- imię i nazwisko*
- adres
- PESEL lub datę urodzenia*
- nazwę wybranej poradni/lekarza
- czy jest to wizyta pierwszorazowa, czy kontynuacja leczenia
- w przypadku wizyty pierwszorazowej kod skierowania
- numer telefonu
- adres poczty elektronicznej*
- W przypadku rejestracji dzieci należy podać obok danych osobowych dziecka dane osobowe rodziców bądź opiekunów dziecka.
- Czas oczekiwania na maila z potwierdzeniem rejestracji wynosi ok. 2 dni roboczych
- Rejestracja możliwa jest tylko i wyłącznie na jedną wizytę do danej poradni/lekarza. Kolejna wizyta będzie możliwa po odbyciu zaplanowanej wizyty u lekarza, który decyduje o potrzebie następnej wizyty. Po wyjściu od lekarza Pacjent może zarejestrować się na następną wizytę w Rejestracji osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną.
- W przypadku zmiany terminu lub rezygnacji z umówionej wizyty należy ją wcześniej odwołać osobiście, telefonicznie lub drogą elektroniczną na adres rezygnacja.wizyty@cskmswia.gov.pl