W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Wydział Kwatermistrzowski

Naczelnik Wydziału Kwatermistrzowskiego
st. bryg. mgr Radosław Żurek

 

Do zadań Wydziału Kwatermistrzowskiego należy w szczególności:

  • gospodarowanie środkami trwałymi i ruchomymi składnikami majątku Szkoły,
  • administrowanie obiektami, urządzeniami i instalacjami Szkoły,
  • zaopatrywanie pracowników i kadetów w umundurowanie oraz indywidualne środki ochrony,
  • zabezpieczenie oraz utrzymanie w sprawności technicznej powierzonego mienia,
  • prowadzenie gospodarki magazynowej,
  • prowadzenie kompleksowego zaopatrzenia Szkoły,
  • prowadzenie działalności inwestycyjno-remontowej,
  • prowadzenia postępowań w sprawie o zamówienia publiczne,
  • prowadzenie gospodarki mieszkaniowej,
  • prowadzenie hoteli szkoły,
  • zapewnienie wyżywienia kadetów, słuchaczy i uczestników konferencji, sympozjów, narad oraz innych form organizacyjnych realizowanych przez Szkołę w zakresie wykonywania jej zadań,
  • logistyczna obsługa długotrwałych akcji ratowniczych,
  • sporządzanie sprawozdań z działalności Wydziału i Szkoły w podległym zakresie,
  • wykonywanie zadań z zakresu obronności,
  • wykonywanie zadań z zakresu ochrony danych osobowych.
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
13.12.2021 19:46 Michał Bigda
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Wydział Organizacji i Nadzoru
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wydział Kwatermistrzowski 2.0 14.11.2023 12:51 Marcin Pasierb
Wydział Kwatermistrzowski 1.0 13.12.2021 19:46 Michał Bigda

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}