Wydział Kwatermistrzowski
Naczelnik Wydziału Kwatermistrzowskiego
st. bryg. mgr Radosław Żurek
Do zadań Wydziału Kwatermistrzowskiego należy w szczególności:
- gospodarowanie środkami trwałymi i ruchomymi składnikami majątku Szkoły,
- administrowanie obiektami, urządzeniami i instalacjami Szkoły,
- zaopatrywanie pracowników i kadetów w umundurowanie oraz indywidualne środki ochrony,
- zabezpieczenie oraz utrzymanie w sprawności technicznej powierzonego mienia,
- prowadzenie gospodarki magazynowej,
- prowadzenie kompleksowego zaopatrzenia Szkoły,
- prowadzenie działalności inwestycyjno-remontowej,
- prowadzenia postępowań w sprawie o zamówienia publiczne,
- prowadzenie gospodarki mieszkaniowej,
- prowadzenie hoteli szkoły,
- zapewnienie wyżywienia kadetów, słuchaczy i uczestników konferencji, sympozjów, narad oraz innych form organizacyjnych realizowanych przez Szkołę w zakresie wykonywania jej zadań,
- logistyczna obsługa długotrwałych akcji ratowniczych,
- sporządzanie sprawozdań z działalności Wydziału i Szkoły w podległym zakresie,
- wykonywanie zadań z zakresu obronności,
- wykonywanie zadań z zakresu ochrony danych osobowych.
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 13.12.2021 19:46 Michał Bigda
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Wydział Organizacji i Nadzoru
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wydział Kwatermistrzowski | 2.0 | 14.11.2023 12:51 Marcin Pasierb |
Wydział Kwatermistrzowski | 1.0 | 13.12.2021 19:46 Michał Bigda |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP