Chcesz zapoznać się z raportami z badań? Kliknij poniższy przycisk i wyszukaj w treści sekcję e-Doręczenia:
ZOBACZ RAPORTY Z BADAŃ
Przyszło do Ciebie awizo? Wyleciało Ci to z głowy i przyszło kolejne? Oczywiście jak zwykle nie masz czasu, by iść na pocztę… Do tego właśnie wyjeżdżasz i już naprawdę nie dasz rady…
Dzięki e-Doręczeniom te problemy odchodzą w niepamięć. Możesz oficjalnie korespondować z urzędami, firmami czy adwokatami przez internet.
Wiadomości wysyłane cyfrowo przez e-Doręcznia są równoważne z wysłaniem listu poleconego z potwierdzeniem odbioru. Daje to pewność dostarczenia przesyłki.
Naszym celem było stworzenie rozwiązania, które pozwoli obywatelom na wygodne i bezpieczne korespondowanie przez Internet z urzędami, sądami czy firmami. I to oficjalnie - z potwierdzeniem odbioru.
1. Zgodność usługi ze standardami wysyłek tradycyjnych (list polecony).
2. Użyteczność i dostępność rozwiązania, by każdy użytkownik bez przeszkód mógł korzystać z tej formy kontaktu.
3. Spełnienie potrzeb bardzo szerokiej grupy obywateli, w tym również: urzędników instytucji publicznych, pracowników kancelarii prawnych, właścicieli firm.
1. Chcieliśmy przenieść tradycyjną korespondencję urzędową do świata cyfrowego.
2. Zależało nam na tym, aby wysyłanie i odbieranie oficjalnych i urzędowych wiadomości było szybkie i dostępne dla każdego bez wychodzenia z domu.
Dzięki skrzynce e-Doręczeń użytkownik może:
- odbierać pisma urzędowe i firmowe bez obaw, że awizo przepadło,
- wysyłać wiadomości do urzędów i firm z potwierdzeniem odbioru,
- przeglądać wiadomości skrzynki ePUAP (Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej).
3. Żeby sprawy osobiste nie mieszały się ze sprawami służbowymi, wydzieliliśmy trzy rodzaje skrzynek:
- osobista – wiadomości do i z instytucji w osobistych sprawach obywatela,
- służbowe – korespondencja firmy użytkownika lub organizacji, w której pracuje,
- udostępnione Tobie (osobiste) – sprawy innych użytkowników, którzy poproszą o zastępstwo w ich załatwianiu.
Połączyliśmy skrzynki e-Doręczeń i ePUAP. Użytkownik nie będzie musiał przełączać się pomiędzy nimi i sprawdzać wiadomości od różnych urzędów w różnych miejscach w sieci.
Zadbaliśmy o wyszukiwarkę adresów elektronicznych, aby ułatwić użytkownikom trafne wpisywanie odbiorców.
Powiadomienia o każdej nowej otrzymanej wiadomości oraz wymaganych działaniach wysyłamy również na adres e-mail podany przez użytkownika przy aktywacji skrzynki.
Ważnym elementem było dla nas pokazanie poszczególnych etapów przesyłki, które są wyraźnie oznaczone czasowo przy każdej wiadomości.
Widać, kiedy została wysłana i odebrana. W każdej chwili można pobrać prawnie wiążące potwierdzenia nadania i doręczenia.
Na dashboradzie, czyli ekranie początkowym, widoczne są wszystkie posiadane skrzynki. Zależnie od liczby pełnionych funkcji zawodowych lub społecznych, użytkownik może mieć wiele skrzynek zebranych w jednym miejscu.
Z tego miejsca można też przejść do sekcji składania wniosków dotyczących skrzynek np. ustanowić dodatkowego administratora skrzynki czy udostępnić do odczytu widok skrzynki innej osobie.
e-Doręczenia w wersji mobilnej
e-Doręczenia w wersji na komputer
{"register":{"columns":[]}}