Tytuł/stanowisko: Główny specjalista ds. sieci, dróg, lotnisk cywilnych i obiektów hydrotechnicznych
Nabór na stanowisko głównego specjalisty ds. sieci, dróg, lotnisk cywilnych i obiektów hydrotechnicznych w Wydziale Infrastruktury w Oddziale Architektury i Budownictwa
Informacje o ofercie
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1
Liczba stanowisk: 1
Wymiar etatu: 0.5
Wynagrodzenie zasadnicze: 3.448,65 zł brutto
Zakres obowiązków
-
prowadzi postępowanie administracyjne w sprawach zatwierdzenia projektu budowlanego i udzielenia pozwolenia na budowę,
-
analizuje zgłoszenia o zamiarze przystąpienia do budowy lub rozbiórki oraz wykonania robót budowlanych nie objętych obowiązkiem uzyskania pozwolenia na budowę lub rozbiórkę
-
prowadzi postępowanie administracyjne w sprawach zmiany decyzji oraz zatwierdzenie projektu budowalnego zamiennego
-
prowadzi postępowanie administracyjne objęte wnioskiem o udzielenie odstępstwa od przepisów techniczno-budowlanych
-
prowadzi postępowanie administracyjne objęte wnioskiem o przeniesienie pozwolenia na budowę na rzecz innego podmiotu oraz w sprawach wygaśnięcia lub uchylenia decyzji administracyjnej Wojewody jako organu administracji architektoniczno-budowlanej pierwszej instancji dotyczącej sieci, dróg, lotnisk cywilnych i obiektów hydrotechnicznych
-
prowadzi postępowanie administracyjne objęte wnioskiem o zmianę sposobu użytkowania obiektu budowalnego lub jego części, analizuje złożoną dokumentację
-
prowadzi postępowanie administracyjne w sprawach ustalenia opłaty za usunięcia drzew i krzewów oraz wykonania nasadzeń zastępczych, w tym ustalonym terminie weryfikuje żywotność nasadzeń
-
analizuje przychodzące skargi i wnioski, rejestruje dzienniki budowy, wypełnia niezbędne rejestry prowadzonych spraw (rejestr wniosków, decyzji i zgłoszeń , BIP-zgłoszenia), prowadzi bieżąca archiwizację dokumentacji
Miejsce wykonywania pracy
Województwo: dolnośląskieWymagania
-
wykształcenie: wyższe kierunkowe: architektura, inżynieria lądowa, budownictwo, inżynieria środowiska albo wyższe: prawnicze lub administracyjne
-
doświadczenie zawodowe: 4 lata w obszarze administracji architektoniczno-budowlanej lub planowaniu przestrzennym
-
znajomość ustawy Prawo budowlane,
-
znajomość ustawy o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych
-
znajomość ustawy o inwestycjach w zakresie terminalu regazyfikacyjnego skroplonego gazu zmiennego w Świnoujściu
-
wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole
-
posiadanie obywatelstwa polskiego
-
korzystanie z pełni praw publicznych
-
nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów
-
w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później
Wymagane dokumenty
Obligatoryjne
-
CV i list motywacyjny
-
dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego (KOPIA)
-
oświadczenia dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie (dostępne w sekcji "Materiały")
Fakultatywne
-
dokument potwierdzający niepełnosprawność (KOPIA) - dotyczy kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
-
oświadczenie lustracyjne - dotyczy osób urodzonych przed 1.08.1972 r. (dostępne w sekcji "Materiały")
Benefity
Benefity
-
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy
-
dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” oraz dodatki świąteczne
-
nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy
-
ruchomy czas pracy
-
perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach
-
pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników oraz ich dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, niskooprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS
-
możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
-
możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek
-
dofinansowanie do zakupu okularów
-
siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych
-
dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery
Jak aplikować
Dokumenty należy złożyć do dnia 31 stycznia 2025 r. dopisując nr ogłoszenia IF/AB/04/01/2025
-
osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1pok. 0227, z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej IF/AB/04/01/2025
-
lub elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej IF/AB/04/01/2025”
-
lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia „IF/AB/04/01/2025”– o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego
Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów
- Osoba kontaktowa: Monika Dominiak
- Telefon: 71-340-62-34
- e-mail: m.dominiak@duw.pl
- Adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu 50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1
Materiały
Oświadczenia dla kandydatów - DOŁĄCZ DO APLIKACJIOświadczenia_dla_kandydatów.pdf 0.58MB Oświadczenie lustracyjne dla osób urodzonych przed '72 - DOŁĄCZ DO APLIKACJI JEŚLI URODZIŁEŚ/ŁAŚ SIĘ PRZED '72
Oświadczenie_lustracyjne.pdf 0.64MB Klauzula informacyjna RODO-TYLKO PRZECZYTAJ
Klauzula_informacyjna_dla_kandydatow_do_pracy_(1).pdf 0.36MB
- Pierwsza publikacja:
- 22.01.2025 08:44 Marcin Janoszka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Monika Dominiak/Monika Dominiak
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Oferta pracy nr IF/ AB/04/01/2025 | 1.0 | 22.01.2025 08:44 Marcin Janoszka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP