W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Archiwum Zakładowe

Wydawanie zaświadczeń i innych dokumentów

Co chcę załatwić?

potwierdzić zatrudnienie lub otrzymać inne dokumenty

Kogo dotyczy?
  • pracowników nieistniejących przedsiębiorstw państwowych, dla których organem założycielskim bądź sprawującym nadzór był Wojewoda Jeleniogórski,
    Wojewoda Legnicki, Wojewoda Wałbrzyski i Wojewoda Wrocławski
    (obecnie Wojewoda Dolnośląski);
  • pracowników urzędów wojewódzkich, które znajdowały się na terenie byłych województw: jeleniogórskiego, legnickiego, wałbrzyskiego i wrocławskiego
    (obecnie województwa dolnośląskiego);
  • pacjentów nieistniejących podmiotów leczniczych, których dokumentację medyczną zabezpieczył Wojewoda Dolnośląski.
Jakie dokumenty muszę wypełnić? wniosek o uzyskanie zaświadczenia lub wydania dokumentów
lub napisz do nas pismo
Jak wypełnić wniosek lub pismo?

komputerowo lub własnoręcznie (czytelnie, drukowanymi literami)

pismo, w przypadku pracowników powinno zawierać:
co chcesz potwierdzić bądź jakie dokumenty potrzebujesz, a także:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji,
  • telefon kontaktowy,
  • imię ojca,
  • nazwisko panieńskie,
  • datę urodzenia,
  • nazwę zakładu pracy oraz okres zatrudnienia

pismo, w przypadku pacjentów powinno zawierać:
jakie dokumenty potrzebujesz, a także:

  • imię i nazwisko,
  • adres do korespondencji,
  • telefon kontaktowy,
  • pesel,
  • nazwę podmiotu leczniczego

Nie zapomnij, o własnoręcznym podpisaniu wniosku lub pisma

Ile muszę zapłacić? usługa jest bezpłatna
Kiedy złożyć dokumenty? w dowolnym, dogodnym dla Ciebie terminie
Gdzie załatwię sprawę?

wniosek lub pismo możesz:

przekazać za pośrednictwem operatora pocztowego na nasz adres:
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
Biuro Dyrektora Generalnego
pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław
złożyć osobiście w Punkcie Obsługi Klienta, który usytuowany jest na parterze,
w pokoju nr: 0201.

poniedziałek – w godzinach od 8.00 do16.00
wtorek – w godzinach od 8.00 do 16.00
środa – w godzinach od 8.00 do 16.00
czwartek – w godzinach od 8.00 do 16.00
piątek – w godzinach od 8.00 do 16.00

wysłać drogą elektroniczną przez ePUAP: /req49xn18v/skrytka

Jeżeli nie wiesz, czy posiadamy dokumenty z Twojego byłego zakładu pracy sprawdź czy zakład znajduje się w naszym wykazie, albo zadzwoń do pracowników, którzy udzielą informacji, nr telefonów: 71 340 69 61, 71 340 66 16, 71 340 67 00, 71 340 62 01.

Jeżeli nie wiesz, czy posiadamy dokumenty z Twojego byłego podmiotu leczniczego sprawdź czy podmiot znajduje się w naszym wykazie, albo zadzwoń do pracownika, którzy udzieli informacji, nr telefonu: 71 340 67 69.  

Jeżeli chcesz uzyskać informacje osobiście, to jesteśmy dla Ciebie dostępni w gmachu Urzędu we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, na trzecim piętrze, skrzydło B3 w pokojach nr: 3119, 3121, 3122, 3123, 3127.

Co zrobi Urząd? wyda stosowne dokumenty i udzieli pisemnej odpowiedzi
Jaki jest czas reakcji? do miesiąca czasu
Podstawa prawna
  • art. 3 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 23 stycznia 2009 r. o wojewodzie i administracji rządowej w województwie;
  • art. 217 § 2 pkt 1, 2 i art. 218 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego;
  • art. 27 ust. 1 pkt 2 i art. 30 a ust. 7 ustawy z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta.

 

Materiały

Wykaz podmiotów leczniczych
Wykaz​_podmiotów​_leczniczych​_15102024.pdf 0.19MB
{"register":{"columns":[]}}