W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.

Praca w DUW

Praca z nami to gwarancja stabilności, ustrukturyzowanych procesów i działania w zakresie aktów prawa i na zasadach prawa. 
W naszej pracy kierujemy się rzetelnością i bezstronnością.
 Jeśli:

  • sprawy województwa są dla Ciebie ważne i wierzysz, że nasza praca ma realny wpływ na otoczenie 
  • praca w korpusie służby cywilnej jest dla Ciebie dużym wyróżnieniem i odpowiedzialnością
  • identyfikujesz się z takimi wartościami jak zaangażowanie, rzetelność i uczciwość

To jesteś we właściwym miejscu! 

Zainteresowaliśmy Cię?  
Dołącz do nas i wnieś swoje doświadczenie. Razem twórzmy wiarygodny i przyjazny Urząd!

Aplikuj na stanowiska w korpusie służby cywilnej oraz poza służba cywilną.

Misją naszego Urzędu jest poprawa jakości usług publicznych, aby lepiej odpowiadać na potrzeby mieszkańców Dolnego Śląska. Staramy się zapewnić każdemu dostęp do profesjonalnej, przyjaznej i transparentnej administracji, aby zwiększyć zaufanie do instytucji państwowych oraz podnieść świadomość prawną klientów.

Jako zespół ponad tysiąca specjalistów każdego dnia wspieramy organy administracji publicznej na poziomie województw, powiatów i gmin, aby ich działania były właściwe i skuteczniej docierały do każdego z Was.
W sprawach obywatelskich możesz spotkać nas nie tylko we Wrocławiu, ale i w delegaturach w Legnicy, Jeleniej Górze i Wałbrzychu.
Dbamy o wspólne bezpieczeństwo w każdym obszarze życia społecznego.
Oceniamy zagrożenia, planujemy koordynujemy działania w sytuacjach kryzysowych.
Współpracujemy z partnerami i instytucjami zagranicznymi, aby zrządzać wspólnymi zadaniami, wymieniać informacje i dobre praktyki.
Sprawiamy, że myśl „instytucja zaufania społecznego” nie pozostaje jedynie pustym sloganem.