Oddział Logistyki
Kierownik Oddziału:
Maciej Bugiel
zadania oddziału:
- zarządzanie kolumną transportu Urzędu;
- terminowe wykonywanie przeglądów okresowych i rejestracyjnych pojazdów;
- prowadzenie ewidencji kosztów zużycia paliwa oraz przebiegu kilometrów przypadających na poszczególne pojazdy;
- zlecenie bieżących napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych, zakupu części, akcesoriów oraz opon;
- prowadzenie spraw związanych z ubezpieczeniem samochodów służbowych będących
w zasobach Urzędu; - prowadzenie działań z utrzymaniem samochodów w ciągłej sprawności technicznej;
- dostarczanie przesyłek do Delegatur Urzędu i wybranych podmiotów na terenie Wrocławia;
- zarządzanie parkingami wewnętrznymi;
- zamawianie, wydawanie i rozliczanie materiałów biurowych, środków czystości
i artykułów higienicznych zgodnie z zamówieniami komórek organizacyjnych Urzędu; - dokonywanie zakupów towarów i usług związanych z funkcjonowaniem Urzędu,
z wyłączeniem zakupów realizowanych przez pozostałe Oddziały Biura; - gospodarowanie środkami trwałymi i innymi składnikami majątkowymi Urzędu, w tym prowadzenie spraw związanych z ewidencją oraz zagospodarowaniem, likwidacją, zbyciem mienia Urzędu;
- prowadzenie spraw dotyczących zamieszczania w prasie ogłoszeń i obwieszczeń Wojewody oraz ogłoszeń Urzędu;
- prowadzenie spraw dotyczących rocznej prenumeraty prasowej Urzędu;
- zamawianie pieczęci – po uzyskaniu pozytywnej opinii komórki właściwej ds. kadr;
- zamawianie wizytówek, zaproszeń oraz innych materiałów promocyjnych Urzędu;
- obsługa sal konferencyjnych oraz sali kolumnowej;
- prowadzenie ewidencji wynajmowanych sal konferencyjnych podmiotom zewnętrznym i przekazywanie danych o kosztach najmu do właściwej rzeczowo komórki organizacyjnej Urzędu;
- zapewnienie ochrony osób i mienia dla potrzeb Urzędu;
- zapewnienie czystości.