W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Tytuł/stanowisko: Inspektor wojewódzki ds. prowadzenia rejestru, kontroli podmiotów wykonujących działalność medyczną i statystyki medycznej

Nabór na stanowisko inspektora wojewódzkiego ds. prowadzenia rejestru, kontroli podmiotów wykonujących działalność medyczną i statystyki medycznej w Wydziale Zdrowia w Oddziale Zdrowia Publicznego i Organizacji Ochrony Zdrowia

Wykształcenie: Wyższe (licencjat, inżynier)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Termin składania aplikacji: 31-01-2025

Informacje o ofercie

Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu
50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1

Liczba stanowisk: 2

Wymiar etatu: 1

Wynagrodzenie zasadnicze: 6.100,84 zł brutto

Zakres obowiązków

  • prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach: wpisu, wpisu zmian, odmowy wpisu, odmowy wpisu zmian, wykreślenia podmiotu leczniczego z rejestru, w celu zapewnienia aktualnej i rzetelnej bazy danych o funkcjonowaniu podmiotów leczniczych oraz przeprowadza kontrole tych podmiotów  w zakresie: zgodności danych objętych wpisem do rejestru/wymagań i warunków jakie powinny spełniać podmioty organizujące staże podyplomowe lekarza i lekarza dentysty

  • prowadzi sprawy związane ze sprawozdawczością statystyczną statystyki publicznej jednostek systemu opieki zdrowotnej dotyczące m.in. zachorowalności, leczonych w ambulatoryjnej i stacjonarnej opiece zdrowotnej, kadry medycznej i profilaktyki zdrowotnej

  • prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach o wydanie opinii o celowości inwestycji w ochronie zdrowia

  • prowadzi sprawy związane ze sporządzaniem sprawozdań dot. sytuacji finansowej i struktury zobowiązań finansowych publicznych jednostek systemu opieki zdrowotnej

  • prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach wymierzania kar pieniężnych w  przypadku naruszenia przepisów ustawy o działalności leczniczej

  • prowadzi postępowania administracyjne w I instancji w sprawach wydania zgody bądź odmowy na czasowe zaprzestanie działalności leczniczej przez jednostki lub komórki organizacyjne zakładu leczniczego oraz wymierzenia kary finansowej w przypadku czasowego zaprzestania działalności jednostek lub komórek organizacyjnych zakładu leczniczego bez zachowania ustawowego trybu

  • prowadzi sprawy związanie z opracowaniem Wojewódzkiego Planu szczególnej opieki geriatrycznej dla województwa dolnośląskiego, jego aktualizacją i monitorowaniem działalności centrów zdrowia w zakresie organizacji i dostępności do świadczeń opieki zdrowotnej

  • rozpatruje skargi na usługi zdrowotne świadczone przez podmioty lecznicze, w celu załatwienia sprawy i udzielenia odpowiedzi skarżącej

Miejsce wykonywania pracy

Województwo: dolnośląskie
Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu 50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe

  • doświadczenie zawodowe:  2 lata w administracji publicznej lub 1 roku w obszarze zdrowia publicznego

  • znajomość ustawy z dnia 29 czerwca 1995 r. o statystyce publicznej (tj. Dz.U. z 2024 r. poz.122)

  • znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2004r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz.146)

  • znajomość ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 799)

  • wymagane kompetencje: komunikacja, dobra organizacja pracy, współpraca w zespole

  • posiadanie obywatelstwa polskiego

  • korzystanie z pełni praw publicznych

  • nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później

Wymagane dokumenty

Obligatoryjne

  • CV i list motywacyjny

  • Dokumenty potwierdzające spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego (KOPIA)

  • Oświadczenia dla osób aplikujących do pracy w Urzędzie (dostępne w sekcji "Materiały")

Fakultatywne

  • Dokument potwierdzający niepełnosprawność (KOPIA) - dotyczy kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów

  • Oświdaczenie lustracyjne - dotyczy osób urodzonych przed 1.08.1972 r. (dostępne w sekcji "Materiały")

Benefity

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • dodatek za wysługę lat od 5 do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy

  • dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka” oraz dodatki świąteczne

  • nagrody okresowe uzależnione od osiąganych wyników pracy

  • ruchomy czas pracy

  • perspektywę rozwoju zawodowego poprzez udział w szkoleniach

  • pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku dla pracowników oraz ich dzieci, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach życiowych, niskooprocentowane pożyczki na cele mieszkaniowe z ZFŚS

  • możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego

  • możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej i korzystania z nieoprocentowanych pożyczek

  • dofinansowanie do zakupu okularów

  • siedziba Urzędu znajduje się w bliskim sąsiedztwie przystanków autobusowych, linii tramwajowych

  • dla osób dojeżdżających do pracy na rowerach oferujemy stojaki na rowery

Jak aplikować

Dokumenty należy złożyć do dnia 31 stycznia 2025 r. dopisując nr ogłoszenia WZ/ZPOZ/01/01/2025

  • osobiście do sekretariatu w budynku DUW we Wrocławiu, pl. Powstańców Warszawy 1, pok. 0227, z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej WZ/ZPOZ/01/01/2025

  • lub elektronicznie przez ePUAP na adres skrytki ePuap: /req49xn18v/skrytka z dopiskiem „Oferta zatrudnienia w służbie cywilnej WZ/ZPOZ/01/01/2025”

  • lub w formie papierowej (pocztą) na adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-153 Wrocław z dopiskiem na kopercie ,,Oferta pracy – nr ogłoszenia „WZ/ZPOZ/01/01/2025”– o przyjęciu oferty do naboru decyduje data stempla pocztowego

Dane kontaktowe i miejsce składania dokumentów

  • Osoba kontaktowa: Anna Kaciłowicz
  • Telefon: 71 340 64 13
  • e-mail: a.kacilowicz@duw.pl
  • Adres: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu 50-153 Wrocław pl. Powstańców Warszawy 1

Materiały

Oświadczenia dla kandydatów - DOŁĄCZ DO APLIKACJI
Oświadczenia​_dla​_kandydatów.pdf 0.58MB
Oświadczenie lustracyjne dla osób urodzonych przed '72 - DOŁĄCZ DO APLIKACJI JEŚLI URODZIŁAŚ/EŚ SIE PRZED 1972 R.
Oświadczenie​_lustracyjne.pdf 0.64MB
Klauzula informacyjna RODO - TYLKO PRZECZYTAJ
Klauzula​_informacyjna​_dla​_kandydatow​_do​_pracy​_(1).pdf 0.36MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
21.01.2025 07:46 Marcin Janoszka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Anna Kaciłowicz/Anna Kaciłowicz
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Oferta pracy nr WZ/ZPOZ/01/01/2025 1.0 21.01.2025 07:46 Marcin Janoszka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}