W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rozpatrywanie odwołań od decyzji i zażaleń na postanowienia prezydentów, burmistrzów i wójtów w sprawach z zakresu ewidencji ludności i dowodów osobistych

Odwołanie i zażalenie składa się za pośrednictwem organu wydającego decyzję (Prezydenta, Burmistrza, Wójta).

Wymagane dokumenty
Odwołanie

Opłaty
brak

Termin załatwienia sprawy
1 miesiąc od dnia otrzymania odwołania (o ile nie jest prowadzone dodatkowe postępowanie wyjaśniające w sprawie)

Miejsce składania odwołania
Urząd Miasta, Urząd Gminy i Miasta, Urząd Gminy

Jednostka odpowiedzialna
Wydział Spraw Obywatelskich
Oddział Obywatelstwa Polskiego

{"register":{"columns":[]}}