W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Rada do spraw Informatyzacji Edukacji

28 lutego 2024 r. na podstawie Zarządzenia Ministra Edukacji została powołana Rada do spraw Informatyzacji Edukacji

Główne zadania Rady:

  • wspieranie Ministra Edukacji, w zakresie wdrażania technologii cyfrowych w systemie oświaty;
  • przedstawianie Ministrowi rekomendacji dotyczących kierunków działań w systemie oświaty związanych z rozwojem w Polsce społeczeństwa informacyjnego oraz gospodarki opartej na wiedzy;
  • wyrażanie opinii i inicjowanie działań w zakresie edukacji informatycznej, edukacji medialnej i zastosowań technologii informacyjno-komunikacyjnych w systemie oświaty oraz ich wpływu na bezpieczeństwo cyfrowe dzieci i młodzieży;
  • inicjowanie działań w zakresie podniesienia jakości kształcenia w systemie oświaty z wykorzystaniem narzędzi technologii informacyjno-komunikacyjnych;
  • przygotowywanie, na wniosek Ministra, opinii, ekspertyz i innych dokumentów, w zakresie zadań wyżej wymienionych.

Skład rady

Przewodniczący: Anna Beata Kwiatkowska

Zastępca przewodniczącego: Zdzisław Nowakowski

Sekretarz: Anna Trawka

Członkowie:

  1. Jan Madey – członek honorowy,
  2. Dariusz Andrzejewski,
  3. Maciej Borowiecki,
  4. Urszula Ciupak,
  5. Krzysztof Diks,
  6. Krzysztof Głomb,
  7. Agnieszka Halicka,
  8. Zbigniew Ledóchowski,
  9. Andrzej Jerzy Mróz,
  10. Paweł Nowak,
  11. Aleksandra Przegalińska,
  12. Jacek Pyżalski,
  13. Marek Robak,
  14. Artur Rudnicki,
  15. Marcin Siekański,
  16. Dariusz Stachecki,
  17. Maciej M. Sysło,
  18. Lesław Tomczak,
  19. Wojciech Walat,
  20. Adam Wierzbicki.
{"register":{"columns":[]}}