W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Szkolenie w sprawie postępowań o awans naukowy zorganizowane przez Radę Doskonałości Naukowej

07.02.2023

13 marca 2023 r. w godzinach 11:00-16:00 odbędzie się zorganizowane przez Radę Doskonałości Naukowej we współpracy z Uniwersytetem Warszawskim szkolenie dotyczące tematyki postępowań w zakresie awansu naukowego. Szkolenie odbędzie się w Auli Starej Biblioteki Uniwersytetu (Warszawa, ul. Krakowskie Przedmieście 26/28).

W ramach szkolenia poruszone zostaną kwestie procedur w postępowaniach w sprawie nadania stopnia doktora, doktora habilitowanego i tytułu profesora, zmian w przepisach dotyczących postępowań o awans naukowy oraz regulaminów podmiotów doktoryzujących i habilitujących, jak również orzecznictwa sądów administracyjnych w sprawach nadawania stopni naukowych i tytułu profesora. Szkolenie zakończy dyskusja.

Lista osób (wraz z ich adresami mailowymi), które zechcą uczestniczyć w szkoleniu w formie stacjonarnej, powinna zostać przekazana przez rektorów uczelni oraz dyrektorów instytutów na adres mailowy: daria.jaworska@rdn.gov.pl. Osoby, które nie będą miały możliwości przyjazdu do Warszawy, mogą uczestniczyć w szkoleniu w formie on-line, bez możliwości udziału w dyskusji (transmisja wydarzenia).

W przypadku ewentualnych pytań prosimy o bezpośredni kontakt z Radą Doskonałości Naukowej: 00-901 Warszawa, pl. Defilad 1, Pałac Kultury i Nauki, p. XXIV, pok. 2414, tel. (022) 656 60 98, fax (022) 656 63 28, email: kancelaria@rdn.gov.pl.

Materiały

Informacja RDN o szkoleniu
20230207​_Pismo​_RDN​_zawiadamiające​_o​_terminie​_szkolenia.pdf 0.13MB
{"register":{"columns":[]}}