W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy

24.07.2024

Postępowanie unieważnione

OGŁOSZENIE

o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy.

 

Kod CPV: 38000000-5 – Sprzęt laboratoryjny

 

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: miglab@gddkia.gov.pl

do dnia 02.08.2024 r. do godziny 10:00.

 

Osoba prowadząca sprawę: Mirosław Głąb, tel. 523334702, mail: miglab@gddkia.gov.pl

                                                                                                                              

Termin realizacji zamówienia: do 29.11.2024 r.

 

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

 

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 3.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.

 

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia
02.08.2024 r. do godziny 10:00.

 

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

                                                                        (poniżej 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonym spod stosowania ustawy Pzp)

 

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

 

                                                                                 

 

 

Załączniki:

  1. Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
  2. Formularz ofertowy – załącznik nr 2
  3. Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 3
 

[1])    Np. 14 dni od dnia złożenia pisemnego (e-mailem) zamówienia przez Zamawiającego albo 14 dni od podpisania umowy.

[2])    Wskazać w szczególności kryteria oceny ofert, opis tych kryteriów oraz ich wagi, a także wymagania co do zakresu usług, dostaw, robót budowlanych które powinna obejmować oferowana przez Wykonawcę cena, oraz istotne postanowienia umowy (jeżeli są znane na tym etapie postępowania)

 

Materiały

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Zawiadomienie​_o​_unieważnieniu​_postępowania​_na​_dostawę​_ciągnionej​_wiertnicy​_drogowej.pdf 0.07MB
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Informacja​_z​_otwarcia​_ofert​_-​_dostawa​_ciagnionej​_wiertnicy​_drogowej.pdf 0.07MB
Klauzula Informacyjna RODO
Załącznik​_nr​_3​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.07MB
Formularz Ofertowy
Załącznik​_nr​_2​_Formularz​_ofertowy.docx 0.01MB
Opis Przedmiotu zamówienia
Załącznik​_nr​_1​_OPZ​_wiertnica​_drogowa.pdf 0.04MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie​_-​_dostawa​_ciągnionej​_wiertnicy​_drogowej.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.07.2024 13:21 Hetmaniak Sławomir
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy 2.0 26.09.2024 09:59 Łukasz Marchwant
Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy 1.0 24.07.2024 13:21 Hetmaniak Sławomir

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}