Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy
24.07.2024
Postępowanie unieważnione
OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
Przedmiot zamówienia:
Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy.
Kod CPV: 38000000-5 – Sprzęt laboratoryjny
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy
ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04
lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;
lub drogą elektroniczną na adres e-mail: miglab@gddkia.gov.pl
do dnia 02.08.2024 r. do godziny 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Mirosław Głąb, tel. 523334702, mail: miglab@gddkia.gov.pl
Termin realizacji zamówienia: do 29.11.2024 r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
- Kryterium oceny – cena 100%.
- Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
- W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
- Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
- Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
- Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
- Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu. - Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
- Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 3.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia
02.08.2024 r. do godziny 10:00.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).
(poniżej 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonym spod stosowania ustawy Pzp)
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
- Formularz ofertowy – załącznik nr 2
- Klauzula informacyjna RODO – załącznik nr 3
[1]) Np. 14 dni od dnia złożenia pisemnego (e-mailem) zamówienia przez Zamawiającego albo 14 dni od podpisania umowy.
[2]) Wskazać w szczególności kryteria oceny ofert, opis tych kryteriów oraz ich wagi, a także wymagania co do zakresu usług, dostaw, robót budowlanych które powinna obejmować oferowana przez Wykonawcę cena, oraz istotne postanowienia umowy (jeżeli są znane na tym etapie postępowania)
Materiały
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIAZawiadomienie_o_unieważnieniu_postępowania_na_dostawę_ciągnionej_wiertnicy_drogowej.pdf 0.07MB INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
Informacja_z_otwarcia_ofert_-_dostawa_ciagnionej_wiertnicy_drogowej.pdf 0.07MB Klauzula Informacyjna RODO
Załącznik_nr_3_Klauzula_informacyjna_RODO.pdf 0.07MB Formularz Ofertowy
Załącznik_nr_2_Formularz_ofertowy.docx 0.01MB Opis Przedmiotu zamówienia
Załącznik_nr_1_OPZ_wiertnica_drogowa.pdf 0.04MB Ogłoszenie
Ogłoszenie_-_dostawa_ciągnionej_wiertnicy_drogowej.pdf 0.09MB
- Pierwsza publikacja:
- 24.07.2024 13:21 Hetmaniak Sławomir
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy | 2.0 | 26.09.2024 09:59 Łukasz Marchwant |
Dostawa ciągnionej wiertnicy drogowej do Wydziału Technologii i Jakości Budowy Dróg Laboratorium Drogowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy | 1.0 | 24.07.2024 13:21 Hetmaniak Sławomir |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP