W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Oddziałowego Archiwum Zakładowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy przy ul. Nowotoruńskiej 31

23.02.2023

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Oddziałowego Archiwum Zakładowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy przy ul. Nowotoruńskiej 31.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: malis@gddkia.gov.pl

do dnia 03.03.2023 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę:  Marcin Lis, tel. 52 32 34 525

Termin realizacji zamówienia: do 90 dni od dnia podpisania umowy

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek rozliczeniowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.

Inne dane:

  1. Kryteria oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Ogłoszenia. Istotne dla stron postanowienia umowy zawarte są w załączniku nr 3.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 03.03.2023 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O WYNIKACH POSTĘPOWANIA
ZAWIADOMIENIE​_O​_WYNIKACH​_POSTĘPOWANIA​_(regały​_do​_OAZ).pdf 0.12MB
PYTANIA WRAZ Z WYJAŚNIENIAMI - 24.02
Pytania​_i​_odpowiedzi​_-​_2402.pdf 0.67MB
zał. 1 - OPZ - 24.02
zał​_1​_-​_OPZ​_-​_2402.pdf 0.15MB
0. ogłoszenie
0​_ogłoszenie.pdf 0.09MB
zał. 2 - Formularz ofertowy
zał​_2​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.02MB
zał. 2 - Formularz ofertowy
zał​_2​_-​_Formularz​_ofertowy.pdf 0.06MB
zał. 3 - Projekt umowy regały
zał​_3​_-​_Projekt​_umowy​_regały.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.02.2023 14:22 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Oddziałowego Archiwum Zakładowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy przy ul. Nowotoruńskiej 31 3.0 10.03.2023 14:07 Łukasz Marchwant
Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Oddziałowego Archiwum Zakładowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy przy ul. Nowotoruńskiej 31 2.0 28.02.2023 09:41 Łukasz Marchwant
Dostawa i montaż regałów archiwalnych przesuwnych na potrzeby Oddziałowego Archiwum Zakładowego GDDKiA Oddział w Bydgoszczy przy ul. Nowotoruńskiej 31 1.0 23.02.2023 14:22 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}