Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu
13.09.2024
Postępowanie unieważnione
OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający: GDDKiA Oddział w Bydgoszczy Rejon w Świeciu ul. Jesionowa 2A; 86-100 Świecie
Przedmiot zamówienia:
Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu:
1. Siedziba Rejonu w Świeciu ul. Jesionowa 2A
2. Siedziba Obwodu Drogowego w Świeciu – Przechowie ul. Łąkowa 1
3. Ośrodek wypoczynkowy w Tleniu ul. Topolowa 16
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
1. GDDKiA Rejon w Świeciu, ul. Jesionowa 2A, 86-100 Świecie
2. e-mail: rdk_swiecie@gddkia.gov.pl
za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście do dnia 26.09.2024 r.
Osoba prowadząca sprawę: Łukasz Suchodolski tel. 52 33 24 493, kom. 698 629 741.
Termin realizacji zamówienia:
Rozpoczęcie: od dnia 02 listopada 2024 r.
Zakończenie: do dnia 31 października 2028 r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, w którym Zamawiający wydał swojemu bankowi dyspozycję polecenia przelewu pieniędzy na konto Wykonawcy.
Warunki udziału w postępowaniu:
Wykonawca będzie dysponował pojazdem specjalistycznym do wywozu nieczystości stałych.
Wykonawca będzie posiadał aktualny dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie – odpowiednio: miasto i gmina Świecie, gmina Osie oraz wskaże numer rejestrowy w Bazie Danych o Odpadach – BDO).
Inne dane:
1. Zakres zamówienia określono szczegółowo w Opisie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca może złożyć ofertę na wykonanie jednej usługi wg miejsca jej wykonywania (podział wg Formularzy ofertowych).
3. Do oferty należy załaczyć dokument potwierdzający wpis do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie – odpowiednio: miasto i gmina Świecie, gmina Osie.
4. Wykonawca jest związany ofertą przez 45 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się z dniem 26.09.2024 r.
5. Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty/ofert (odpowiednio do miejsca wykonywania usług) Zamawiający stosować będzie wyłącznie kryterium „cena”.
6. Ilość punktów w ww. kryterium zostanie obliczona odpowiednio dla ofert wg miejsca realizacji usług wg następującego wzoru:
C = Cmin/Co x 100 pkt
gdzie: Cmin – cena brutto oferty najtańszej
Co – cena brutto oferty ocenianej
7. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe w ofercie bezzwłocznie informując o tym Wykonawcę. Wykonawca zaakceptuje na piśmie zmienioną wartość oferty. Poprawki rachunkowe nie dotyczą ilości obmiarowych i zaoferowanych cen jednostkowych.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty w przypadku:
- gdy będzie ona niezgodna z treścią ogłoszenia,
- gdy będzie zawierała rażąco niską cenę,
- gdy Wykonawca nie zaakceptuje zmian ceny wynikającej z poprawy oczywistych omyłek rachunkowych.
9. Na usługi objęte zamówieniem zostanie zawarta umowa.
Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) na podstawie art. 4 ust. 8.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn na każdym etapie postępowania.
Ofertę/oferty należy przesłać na załączonych drukach.
Ofertę stanowią niżej wymienione dokumenty:
1. Wypełniony Formularz ofertowy nr 1,
2. Wypełniony Formularz cenowy – załącznik do Formularza ofertowego nr 1,
3. Wypełniony Formularz ofertowy nr 2,
4. Wypełniony Formularz cenowy – załącznik do Formularza ofertowego nr 2,
5. Kopie wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych w gminie – odpowiednio: miasto i gmina Świecie, gmina Osie.
Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 26.09.2024 r.
Materiały
INFORMACJA o unieważnieniuINFORMACJA_o_uniewaznieniu.pdf 0.08MB OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
OGŁOSZENIE_O_ZAMÓWIENIU.pdf 0.07MB Zał. 1 Opis przedmiotu zamówienia
Zał_1_Opis_przedmiotu_zamówienia.pdf 0.06MB zał. 2 Formularz ofertowy nr 1
zał_2_Formularz_ofertowy_nr_1.pdf 0.06MB Zał. 2.1 Formularz cenowy
Zał_21_Formularz_cenowy.pdf 0.10MB zał. 3 Formularz ofertowy nr 2
zał_3_Formularz_ofertowy_nr_2.pdf 0.06MB Zał. 3.1 Formularz cenowy
Zał_31_Formularz_cenowy.pdf 0.08MB Zał. 4 Projekt umowy
Zał_4_Projekt_umowy.pdf 0.08MB Zał. 5 Klauzula RODO
Zał_5_Klauzula_RODO.pdf 0.17MB Formularze edytowalne
formularze_edytowalne.zip 0.05MB
- Pierwsza publikacja:
- 13.09.2024 15:04 Łukasz Marchwant
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu | 2.0 | 09.10.2024 09:29 Łukasz Marchwant |
Dzierżawa pojemników i wywóz odpadów komunalnych z posesji administrowanych przez GDDKiA Rejonu w Świeciu | 1.0 | 13.09.2024 15:04 Łukasz Marchwant |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP