Geodezyjna obsługa Oddziału GDDKiA w Poznaniu
03.12.2024
Termin składania ofert do dnia 11.12.2024 r. do godz. 10.00.
O/PO.I-3.2431.1.2024
OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
Przedmiot zamówienia:
Geodezyjna obsługa Oddziału GDDKiA w Poznaniu
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Poznaniu , sekretariat ul. brak lub e-mail kkruszewska@gddkia.gov.pl do dnia 11.12.2024 r. do godz. 10.00.
Osoba prowadząca sprawę: Katarzyna Kruszewska tel. 61 846 20 34.
Termin realizacji zamówienia: 30 miesięcy od daty podpisania umowy lub do wyczerpania limitu kwoty określonej w umowie.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
Kryterium „Cena” 100 % będzie rozpatrywana na podstawie dwóch podkryteriów zgodnie z załącznikiem nr 2 do formularza ofertowego.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym i kosztorysie ofertowym - stanowiącym załącznik nr 1.
Materiały
dokumentacja postępowaniadokumentacja_postępowania.zip 0.52MB
- Pierwsza publikacja:
- 03.12.2024 12:25 Marcin Kucharczak
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Geodezyjna obsługa Oddziału GDDKiA w Poznaniu | 1.0 | 03.12.2024 12:25 Marcin Kucharczak |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP