Jednolite Numery Inwentarzowe
Wnioski o nadanie, usunięcie lub przeniesienie JNI
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad informuje, że wnioski o nadanie, usunięcie lub przeniesienie Jednolitych Numerów Inwentarzowych (JNI) drogowych obiektów mostowych zlokalizowanych na drogach samorządowych, należy przysyłać w dowolnej formie:
- formularza papierowego (wg wzoru zamieszczonego w Instrukcji poniżej),
- załącznika e-mail (elektroniczna forma formularza papierowego),
do Departamentu Zarządzania Siecią Dróg Krajowych
na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
Departament Zarządzania Siecią Dróg
Wydział Zarządzania Mostami
ul. Wronia 53
00-874 Warszawa
Uprzejmie prosimy o każdorazowe wskazanie kontaktu do osoby prowadzącej sprawę.
Potwierdzanie aktualności JNI
Należy też potwierdzić, tą samą drogą, aktualność wcześniej nadesłanych, a dotąd nie rozpatrzonych wniosków. Potwierdzenie może mieć charakter informacji o braku zmian lub informacji o wycofaniu grupy wniosków.
We wnioskach należy podawać tylko nowy numer drogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 lutego 2005 r. w sprawie sposobu numeracji i ewidencji dróg publicznych, obiektów mostowych, tuneli, przepustów i promów oraz rejestru numerów nadanych drogom, obiektom mostowym i tunelom (Dz. U. z 2005 r. Nr.67, poz.582 z dnia 25 kwietnia 2005 r.)
Zarządcy dróg publicznych, którzy otrzymali nadane JNI ze starymi numerami dróg, powinni wystąpić o ich aktualizację (poprzez przesłanie do GDDKiA formularzy wniosków o przeniesienie JNI).
Materiały
Formularz wniosku (uwzględniają nową numerację dróg powiatowych i gminnych) - MS WordFormularze_wnioskow.doc 0.14MB Formularz wniosku (uwzględniają nową numerację dróg powiatowych i gminnych) - PDF
Formularze_wnioskow.pdf 0.08MB Instrukcja dla Jednolitych Numerów Inwentarzowych
Instrukcja.pdf 0.51MB Adresy kontaktowe pełnomocników
Lista_pełnomocników_GDDKiA.pdf 0.22MB