Monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych
18.09.2024
Termin składania ofert 03.10.2024
OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym
spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Odział w Poznaniu Rejon w Chodzieży
ul. Ofiar Gór Morzewskich 3, 64-800 Chodzież
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Rejon w Chodzieży, sekretariat ul. Ofiar Gór Morzewskich 3, 64-800 Chodzież lub e-mail rejon.chodziez@gddkia.gov.pl do dnia 03.10.2024 r.
Osoba prowadząca sprawę: Paweł Iwanowski tel. 67 28 29 948
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia: Uzupełnij 24 miesiące od daty podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
Kryteria oceny ofert – cena
Wykonawca musi wykazać, że posiada aktualne dokumenty w tym koncesję na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Materiały
materiały przetargowemateriały_przetragowe.zip 0.87MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.09.2024 12:16 Konieczna Agnieszka
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych | 1.0 | 18.09.2024 12:16 Konieczna Agnieszka |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP