W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Naprawa oraz konfiguracja dwóch central telefonicznych typu: Alcatel Enterprise OmniPCX Enterprise.

24.07.2024

Uwaga - dokumenty zamienne Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, 91-857 Łódź, ul. Irysowa 2 Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Naprawa oraz konfiguracja dwóch central telefonicznych typu: Alcatel Enterprise OmniPCX Enterprise. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 02.08.2024 r. do godz. 10:00. Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik tel. 664-952-313 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 7 dni od daty podpisania umowy. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryterium oceny ofert: Cena – 100% Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

 

Uwaga dokumenty zamienne Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, 91-857 Łódź,
ul. Irysowa 2
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Naprawa oraz konfiguracja dwóch central telefonicznych typu: Alcatel Enterprise
OmniPCX Enterprise.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 02.08.2024 r.
do godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik tel. 664-952-313
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1): 7 dni od daty podpisania umowy.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli
dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
Kryterium oceny ofert: Cena – 100%
Szczegółowy zakres zamówienia określony został w Opisie Przedmiotu
Zamówienia
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Dokumenty
Dokumenty.zip 0.75MB
Dokumenty zamienne
Dokumenty​_zamienne.zip 0.32MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
25.07.2024 14:16 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Naprawa oraz konfiguracja dwóch central telefonicznych typu: Alcatel Enterprise OmniPCX Enterprise. 2.0 26.07.2024 14:25 Plich - Więclewska Dorota
Naprawa oraz konfiguracja dwóch central telefonicznych typu: Alcatel Enterprise OmniPCX Enterprise. 1.0 25.07.2024 14:16 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}