Zamówienia rozstrzygnięte
-
30.11.2025Rozbudowa infrastruktury istniejącego Systemu Zarządzania Danymi Wizyjnymi (SZDW) w Centrum Zarządzania Ruchem w Strykowie 30.11.2025Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Rozbudowa infrastruktury istniejącego Systemu Zarządzania Danymi Wizyjnymi (SZDW) w Centrum Zarządzania Ruchem w Strykowie Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail kzagrodnik@gddkia.gov.pl do dnia 12.11.2025 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik tel. 664 952-313 Termin realizacji zamówienia1): 21 dni od daty zlecenia Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Cena - 100% Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
-
19.11.2025Utrzymanie terenu przy Centrum Zarządzania RuchemUtrzymanie zimowe terenu zewnętrznego przy Centrum Zarzadzania Ruchem
-
18.06.2025„Dostawy gazu propan do celów grzewczych do Rejonu Autostradowego w Łowiczu” Dzierzgów 114, 99-416 Nieborów.„Dostawy gazu propan do celów grzewczych do Rejonu Autostradowego w Łowiczu” Dzierzgów 114, 99-416 Nieborów.
-
03.06.2025Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2.Wywóz odpadów komunalnych, segregowanych z siedziby Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2.
-
06.05.2025Sprawowanie nadzoru inwestorskiego, w tym pełnienie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej- postępowanie unieważnioneSprawowanie nadzoru inwestorskiego, w tym pełnienie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Tomaszów Mazowiecki na odcinku od drogi ekspresowej S8 do ul. Wysokiej - postępowanie unieważnione
-
18.11.2024Zakup i dostawa materiałów biurowych 18.11.2024r.Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail mdrozdowska@gddkia.gov.pl do dnia 26.11.2024r. do godz. 10:00. Osoba prowadząca sprawę: Marzena Drozdowska, tel. 698 629 763 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia: 16.12.2024r Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: Kryteria oceny ofert: cena 100%. Dostawa nastąpi jednorazowo w terminie do 16.12.2024r. Cena wskazana przez Wykonawcę obejmuje również koszt dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby Oddziału przy ul. Irysowej 2 i umieścić go w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia zlokalizowane na parterze). Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
-
18.11.2024„Geodezyjne wydzielenie z pasa drogi ekspresowej S8, na odcinku od Węzła Tomaszów Mazowiecki Centrum do skrzyżowania z ul. Ujezdzką działek w celu przeniesienia prawa własności nieruchomości na innego zarządcęZamawiający: Prowadzący postępowanie: Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Południowa 17/19, 97-300 Piotrków Trybunalski. Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Geodezyjne wydzielenie z pasa drogi ekspresowej S8, na odcinku od Węzła Tomaszów Mazowiecki Centrum do skrzyżowania z ul. Ujezdzką działek w celu przeniesienia prawa własności nieruchomości na innego zarządcę”. Formularz ofertowy i formularz cenowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Południowa 17/19, 97–300 Piotrków Trybunalski lub e-mail: piotrkow@gddkia.gov.pl do dnia 28.11.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Jadwiga Kacperek, Karol Kosonóg, tel. 44 649 76 46; (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia: do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: Kryteria oceny ofert – 100% ceny. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym i formularzu cenowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia niniejszego postępowania w każdym momencie bez podania przyczyny.
-
05.11.2024Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami 05.11.2024 - postępowanie unieważnionePostępowanie unieważnione Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail mdrozdowska@gddkia.gov.pl do dnia 13.11.2024 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Marzena Drozdowska, tel. 698 629 763 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1):do 13.12.2024 Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryteria oceny ofert: cena 100%. Dostawa nastąpi jednorazowo w terminie do 13.12.2024r. Cena wskazana przez Wykonawcę obejmuje również koszt dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby Oddziału przy ul. Irysowej 2 i umieścić go w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia zlokalizowane na parterze). Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu cenowym i ofertowym.
-
25.10.2024„Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: Budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w m. Przygłów w woj. łódzkim”.Przedmiot zamówienia: „Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn.: Budowa zatok autobusowych w ciągu drogi krajowej nr 12 w m. Przygłów w woj. łódzkim”. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl do dnia 05.11.2024 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Tomasz Biegański, tel. 662 530 697
-
24.10.2024Usługi kominiarskie - postępowanie unieważnionePostępowanie unieważnione Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2 Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Usługi kominiarskie i przegląd urządzeń kominowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na sześć części: Część I – Rejon Autostradowy w Łowiczu Część II – Rejon w Opocznie Część III – Rejon w Radomsku Część IV – Rejon w Wieluniu Część V – Oddział w Łodzi Część VI – Centrum Zarządzania Ruchem w Sosnowcu (Stryków) Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail djuszczyk@gddkia.gov.pl do dnia 04.11.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Dawid Juszczyk tel. 24 355 79 91 lub 882 360 502 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): Część I – do 30.05.2025 r.; Część II – do 30.05.2025 r.; Część III – do 30.05.2025 r.; Część IV – do 30.05.2025 r.; Część V – do 30.11.2024 r.; Część VI – do 30.11.2024 r.