W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad zadaniem: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 i DK41 w m. Prudnik”

Zamówienie rozstrzygnięte

Zamawiający:
GDDKiA Oddział w Opolu, ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole 
komórka organizacyjna prowadząca postępowanie: Rejon w Nysie, ul. Aleja Wojska Polskiego 27 ; 48-300 NYSA

Przedmiot zamówienia:
Pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad zadaniem: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 i DK41 w m. Prudnik”

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Opolu Rejon w Nysie, ul. Aleja Wojska Polskiego 27; 48-300 NYSA, e-mail rdk_nysa@gddkia.gov.pl, do dnia 13.02.2024r. do godz. 15.00

Osoba prowadząca sprawę: Marceli Grzejszczak ; 77 433 23 97

Termin realizacji zamówienia: Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia został zrealizowany w okresie realizacji zadania podstawowego pn.: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 i DK41 w m. Prudnik”

Warunki płatności:
Płatność za pełnienie nadzoru w ramach zadania: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad zadaniem: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 i DK41 w m. Prudnik”, będzie następowała w części dotyczącej nadzoru nad dokumentacją oraz za pozostałą część zadania na podstawie prawidłowo wystawionych przez Nadzór faktur VAT po zakończeniu każdej z części, przy czym wartość części dot. nadzoru nad dokumentacją nie może przekroczyć 25% całości zadania dot. nadzoru. Płatność wynagrodzenia na rachunek  bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:
Zamówienie będzie realizowane pod warunkiem podpisania umowy z Wykonawcą robót na zadanie, którego dotyczy nadzór: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40
i DK41 w m. Prudnik”

Link do postępowania - eB2B - Postępowanie O/OP.D-3.2411.48.2023 - Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 i DK41 w m. Prudnik 

Materiały

Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.33MB
Ogłoszenie o zamówieniu
ZAMÓWIENIA​_-​_do​_130​_tys​_-​_szablon​_ogłoszenia​_(5).pdf 0.14MB
Formularz Oferty
Formularz​_ofertowy​_-​_nadzór​_elektryczny​_DK​_40​_i​_DK​_41​_mPRUDNIK.docx 0.02MB
Formularz Cenowy
Formularz​_cenowy​_-​_​_nadzór​_elektryczny​_DK​_40​_i​_DK​_41​_mPRUDNIK.docx 0.04MB
Wzór Umowy
PPU-​_Nadzór​_eletryczny​_PBID​_-​_DK40​_i​_41​_mPRUDNIK-.docx 0.05MB
Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ)
OPZ​_-​_nadzór​_elektr​_PBID​_-​_DK​_40​_i​_DK​_41​_mPRUDNIK.pdf 0.15MB
Załącznik do OPZ - PFU DK 40 i DK 41 Prudnik
PFU​_DK40​_DK41​_Prudnik.pdf 1.33MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
06.02.2024 12:36 Matyja Adam
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad zadaniem: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 i DK41 w m. Prudnik” 2.0 09.07.2024 14:41 Matyja Adam
Pełnienia nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad zadaniem: „Poprawa brd na przejściach dla pieszych w ciągu DK40 i DK41 w m. Prudnik” 1.0 06.02.2024 12:36 Matyja Adam

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}