W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym na terenie Obwodu Drogowego w Kłodzku

23.10.2024

Ofertę należy złożyć do dnia 31.10.2024 r. do godziny 10:00

Informacja dotycząca zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 PLN (netto) lub wyłączonej spod stosowania ustawy Pzp

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław

Prowadzący postępowanie:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Kłodzku   ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko

                                             (nazwa komórki organizacyjnej)

 Przedmiot zamówienia:

„Remont pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym na terenie Obwodu Drogowego w Kłodzku”

Nr sprawy: OWR.Z-12.2431.2.11.2024

Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy:

Przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych                i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Kłodzku ul. Objazdowa 20 , 57-300 Kłodzko

(nazwa komórki organizacyjnej)

lub osobiście dostarczyć na ww adres, pok. nr 1,

lub

przesłać na adres e-mail: jolejniczak@gddkia.gov.pl lub faks nr: 74 8675074

do dnia 31.10.2024 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Joanna Olejniczak, tel. 74 8672262 wew. 10

Termin realizacji zamówienia: do 06.12.2024 r.

Materiały

Ogłoszenie i załączniki
OGŁOSZENIE​_​_(1).zip 1.57MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
23.10.2024 10:28 Barczyk Agnieszka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont pomieszczeń w budynku biurowo-socjalnym na terenie Obwodu Drogowego w Kłodzku 1.0 23.10.2024 10:28 Barczyk Agnieszka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}