W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont pomieszczeń w budynku warsztatowo- socjalnym na terenie Obwodu Drogowego w Kłodzku

28.06.2024

Ofertę należy złożyć do dnia 05.07.2024 r. do godziny 10:00.

Informacja dotycząca zamówienia o wartości mniejszej niż 130.000 PLN (netto) lub wyłączonej spod stosowania ustawy Pzp

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu ul. Powstańców Śląskich 186, 53-139 Wrocław

Prowadzący postępowanie:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Kłodzku ul. Objazdowa 20, 57-300 Kłodzko

                                             (nazwa komórki organizacyjnej)

 Przedmiot zamówienia: „Remont pomieszczeń w budynku warsztatowo- socjalnym na terenie Obwodu Drogowego w Kłodzku”

Nr sprawy: O/WR.Z-12.2431.2.5.2024

Formularz ofertowy wraz z załącznikami należy:

Przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych  i Autostrad Oddział we Wrocławiu Rejon w Kłodzku ul. Objazdowa 20 , 57-300 Kłodzko

(nazwa komórki organizacyjnej)

lub osobiście dostarczyć na ww adres, pok. nr 1,

lub

przesłać na adres e-mail: jolejniczak@gddkia.gov.pl lub faks nr: 74 8675074

do dnia 05.07.2024 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Joanna Olejniczak, tel. 74 8672262 wew. 10

Termin realizacji zamówienia: do 31.08.2024 r.

Materiały

Ogłoszenie oraz załączniki
Ogłoszenie​_O​_WRZ-122431252024.zip 2.48MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.06.2024 08:09 Barczyk Agnieszka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont pomieszczeń w budynku warsztatowo- socjalnym na terenie Obwodu Drogowego w Kłodzku 1.0 28.06.2024 08:09 Barczyk Agnieszka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}