W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont schodów oraz tarasu w budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego w Ciechocinku ul. Żytnia 16

04.10.2024

Postępowanie unieważnione

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia:

Remont schodów oraz tarasu w budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego w Ciechocinku ul. Żytnia 16

Formularz ofertowy należy przesyłać:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy, ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04 lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny, lub drogą elektroniczną na adres e-mail: dwalczak@gddkia.gov.pl do dnia 14.10.2024 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Dawid Walczak, tel. 52 32 34 555

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie do 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 14.10.2024 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym, którego integralnym elementem jest obmiar, stanowiący załącznik nr 3.

Materiały

Zawiadomienie o unieważnieniu
Zawiadomienie​_o​_unieważnieniu.pdf 0.10MB
0. Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie​_remont​_schodów​_i​_tarasu.pdf 0.07MB
1. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1​_OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIA​_remont​_schodów.pdf 0.10MB
2. Formularz ofertowy
2​_Formularz​_ofertowy​_Remont​_schodów.pdf 0.07MB
3. Obmiar
3​_Obmiar.pdf 0.11MB
4. Projekt umowy
4​_projekt​_umowy-​_remont​_schodów.pdf 0.13MB
5. Klauzula informacyjna RODO
5​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Formularze edytowalne
formularze​_edytowalne.zip 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.10.2024 16:20 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont schodów oraz tarasu w budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego w Ciechocinku ul. Żytnia 16 2.0 16.10.2024 14:01 Łukasz Marchwant
Remont schodów oraz tarasu w budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego w Ciechocinku ul. Żytnia 16 1.0 04.10.2024 16:20 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}