W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Remont schodów przy wejściu głównym do budynku Oddziału ul. Fordońska 6 oraz budynku Wydziału Mostów ul. Nowotoruńska 31

12.05.2022

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy.

Przedmiot zamówienia:

Remont schodów przy wejściu głównym do budynku Oddziału ul. Fordońska 6 oraz budynku Wydziału Mostów ul. Nowotoruńska 31. 

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: esztejka@gddkia.gov.pl

do dnia 20.05.2022 r. do godziny 10:00.

Osoba prowadząca sprawę: Ewa Sztejka, 52 3234 611

(imię i nazwisko, tel.)

Termin realizacji zamówienia: 30 dni od dnia zawarcia umowy.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w fakturze nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 5.

Posiadanie zdolności technicznych lub zawodowych:

W celu wykazania spełniania powyższego warunku Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich dwóch lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył co najmniej:

  • dwie roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto polegające na wykonaniu robót budowlanych w budynku użyteczności publicznej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (w celu wykazania zdolności technicznej lub zawodowej nie można sumować kilku oddzielnych robót budowlanych o mniejszej wartości, aby uzyskać wymaganą powyżej wartość).

Jako wykonanie (ukończenie) roboty budowlanej należy rozumieć wystawienie co najmniej protokołu odbioru robót lub równoważnego dokumentu.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia
20.05.2022 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

                                                                        (poniżej 130.000,00 PLN (netto) lub wyłączonym spod stosowania ustawy Pzp)

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Zawiadomienie o wynikach remont schodów
Zawiadomienie​_o​_wynikach​_remont​_schodów.pdf 0.07MB
Ogłoszenie
Ogłoszenie​_remont​_schodów.pdf 0.08MB
OPZ
zał1​_OPIS​_PRZEDMIOTU​_ZAMÓWIENIA​_remont​_schodów.pdf 0.30MB
Formularz ofertowy
zał2​_Formularz​_ofertowy​_Remont​_schodów.pdf 0.12MB
Formularz ofertowy
zał2​_Formularz​_ofertowy​_Remont​_schodów.docx 0.02MB
Obmiar
zał​_3​_Obmiar.pdf 0.63MB
Wykaz robót budowlanych
zał​_4​_Wykaz​_robót​_budowlanych​_Remont​_schodów.pdf 0.39MB
Wykaz robót budowlanych
zał​_4​_Wykaz​_robót​_budowlanych​_Remont​_schodów.docx 0.02MB
Projekt umowy
zał​_5​_projekt​_umowy-​_remont​_schodów.pdf 0.33MB
Klauzula informacyjna RODO
6​_Klauzula​_informacyjna​_RODO.pdf 0.32MB
Pytania wraz z wyjaśnieniami do postępowania
Pytania​_wraz​_z​_wyjaśnieniami​_do​_postępowania.pdf 0.08MB
3. Obmiar - korekta
3​_Obmiar​_-​_korekta.xlsx 0.01MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.05.2022 15:07 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Remont schodów przy wejściu głównym do budynku Oddziału ul. Fordońska 6 oraz budynku Wydziału Mostów ul. Nowotoruńska 31 3.0 11.07.2022 08:56 Łukasz Marchwant
Remont schodów przy wejściu głównym do budynku Oddziału ul. Fordońska 6 oraz budynku Wydziału Mostów ul. Nowotoruńska 31 2.0 17.05.2022 14:05 Łukasz Marchwant
Remont schodów przy wejściu głównym do budynku Oddziału ul. Fordońska 6 oraz budynku Wydziału Mostów ul. Nowotoruńska 31 1.0 12.05.2022 15:07 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}