W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprawowanie nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa BRD wraz z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 92 w woj. łódzkim w m. Kutno”.

08.08.2024

Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa BRD wraz z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 92 w woj. łódzkim w m. Kutno”. Formularz Ofertowy wraz z Formularzem Wyceny (załącznik nr 7 oraz nr 8 do Ogłoszenia) wraz z wymaganymi załącznikami wskazanymi w Formularzu Ofertowym należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail: sekretariatlodz@gddkia.gov.pl do dnia 19.08.2024 r. do godz. 14:00. Decydująca jest data wpływu Oferty do Zamawiającego, nie data stempla pocztowego. Osoby prowadzące sprawę: Mariusz Winnicki, kom. 608 503 718, Sebastian Postek, kom. 668 823 572

Zamawiający:
Skarb Państwa - Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Sprawowanie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa BRD wraz z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 92 w woj. łódzkim w m. Kutno”.
Formularz Ofertowy wraz z Formularzem Wyceny (załącznik nr 7 oraz nr 8 do Ogłoszenia)  wraz z wymaganymi załącznikami wskazanymi w Formularzu Ofertowym należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail:
sekretariatlodz@gddkia.gov.pl do dnia 19.08.2024 r. do godz. 14:00.
Decydująca jest data wpływu Oferty do Zamawiającego, nie data stempla pocztowego.
Osoby prowadzące sprawę: Mariusz Winnicki, kom. 608 503 718, Sebastian Postek, kom. 668 823 572
Termin realizacji zamówienia1): 4 miesiące od daty zawarcia Umowy + okres rękojmi i gwarancji (max. 60 miesięcy). Zamawiający wskazuje, że zawarcie Umowy na sprawowanie nadzoru planowane jest na IV kwartał 2024 roku i jest zależne od rozstrzygnięcia postępowania przetargowego na roboty budowlane dla Zadania, nad którym ma być sprawowany nadzór inwestorski. Zamawiający wskazuje, że termin związania Ofertą wynosi 90 dni od daty złożenia Oferty, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do wystąpienia do Wykonawcy o przedłużenie tego terminu. W przypadku nierozstrzygnięcia postępowania na roboty budowlane lub niepodpisania przez Wykonawcę robót budowlanych Umowy z Inwestorem, niniejsze postępowanie na sprawowanie nadzoru inwestorskiego zostanie unieważnione.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Warunkiem wystawienia faktur obejmujących wynagrodzenie jest zatwierdzenie przez Zamawiającego raportu miesięcznego sporządzanego przez Inspektora Nadzoru (zgodnie z § 4 ust. 1 pkt 4 Umowy). Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wynagrodzenia w terminie nie dłuższym niż 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury.
Kryteria oceny ofert, wraz opisem tych kryteriów oraz ich wagi: Zgodnie z załącznikiem nr 4 pn. „Opis kryteriów wyboru oferty
najkorzystniejszej”.
Wymagania co do zakresu usług, które powinna obejmować oferowana przez Wykonawcę cena: Wymagania zgodne z załącznikiem nr 1 pn. „Opis przedmiotu
zamówienia”.
Istotne postanowienia umowy: zgodne z załącznikiem nr 5 – „Projektowane postanowienia umowne”.
Spis załączników do Ogłoszenia stanowiących integralną część Ogłoszenia:
1. Załącznik nr 1 Opis przedmiotu zamówienia
2. Załącznik nr 2 Zasady postępowania
3. Załącznik nr 3 Warunki udziału w postępowaniu
4. Załącznik nr 4 Opis kryteriów wyboru oferty najkorzystniejszej
5. Załącznik nr 5 Projektowane postanowienia umowne
6. Załącznik nr 6 Projekt umowy o powierzenie przetwarzania danych osobowych
7. Załącznik nr 7 FORMULARZ OFERTOWY
8. Załącznik nr 8 FORMULARZ WYCENY
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

dokumenty do postępowania
BIP.zip 1.06MB
Ogłoszenie
2024-08-07​_OGŁOSZENIE​_DO​_BIP​_NADZÓR​_DK-92​_Kutno​_PODPIS.pdf 0.09MB
Informacja o wyborze
8​_6​_BIP​_NADZÓR​_DK-92​_Kutno​_Informacja​_o​_wyborze​_Oferty.pdf 0.10MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
08.08.2024 13:06 Kuźbik Violetta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprawowanie nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa BRD wraz z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 92 w woj. łódzkim w m. Kutno”. 2.0 07.11.2024 12:09 Plich - Więclewska Dorota
Sprawowanie nadzoru przy realizacji zadania pn.: „Poprawa BRD wraz z doświetleniem przejść dla pieszych w ciągu drogi krajowej nr 92 w woj. łódzkim w m. Kutno”. 1.0 08.08.2024 13:06 Kuźbik Violetta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}