W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sprzedaż zużytych składników majątku- sprzęt drukujący, skanujący, kopiujący 29.05.2024r.

29.05.2024

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Dnia 17.06.2024, godz. 11.00 pokój nr 70. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 11.30 Sprzedaż prowadzona jest w trybie pisemnego przetargu publicznego, zwanego dalej „przetargiem” Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku skarbu Państwa (tj. Dz.U. z 2022 poz. 998, dalej jako: Rozporządzenie). Przedmiotem przetargu jest zbycie zużytego majątku ruchomego – Sprzedaż zużytych składników majątku -sprzęt drukujący, skanujący, kopiujący.

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi

ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź

Dnia 17.06.2024, godz. 11.00 pokój nr 70. Otwarcie ofert nastąpi o godz. 11.30

Sprzedaż prowadzona jest w trybie pisemnego przetargu publicznego, zwanego dalej „przetargiem” Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 21 października 2019 roku w sprawie szczegółowego sposobu gospodarowania niektórymi składnikami majątku skarbu Państwa (tj. Dz.U. z 2022 poz. 998, dalej jako: Rozporządzenie).

Przedmiotem przetargu jest zbycie zużytego majątku ruchomego – Sprzedaż zużytych składników majątku -sprzęt drukujący, skanujący, kopiujący.

Materiały

Dokumenty
Sprzedaż​_zbędnego​_majątku.zip 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.05.2024 11:08 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sprzedaż zużytych składników majątku- sprzęt drukujący, skanujący, kopiujący 29.05.2024r. 1.0 29.05.2024 11:08 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}