W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu wraz z Rejonami

29.05.2024

Informacja o udzieleniu zamówienia

OGŁOSZENIE
o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym
spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań
Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu wraz z Rejonami.
a) GDDKiA Oddział w Poznaniu, ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań
b) GDDKiA O/Poznań Rejon Chodzież, ul. Ofiar Gór Morzewskich 3, 64-800 Chodzież
c) GDDKiA O/Poznań Rejon Gniezno, ul. ul. Reymonta 32, 62-200 Gniezno
d) GDDKiA O/Poznań Rejon Kalisz, Al. Wojska Polskiego 37, 62-800 Kalisz
e) GDDKiA O/Poznań Rejon Kępno, ul. Przemysłowa 8, 63-600 Kępno
f) GDDKiA O/Poznań Rejon Konin, ul. Świętojańska 20, 62-500 Konin
g) GDDKiA O/Poznań Rejon Leszno, ul. Energetyków 12, 64-100 Leszno
h) GDDKiA O/Poznań Rejon Nowy Tomyśl, ul. Poznańska 42, 64-300 Nowy Tomyśl
i) GDDKiA O O/Poznań Rejon Środa Wielkopolska, ul. Libelta 2, 63-000 Środa Wlkp.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
Ofertę należy przesłać do dnia 06.06.2024 r. do godz. 12.00 na adres e-mail:
jkriger@gddkia.gov.pl lub pocztą na adres Zamawiającego:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu
ul. Siemiradzkiego 5a
60-763 Poznań
Osoba prowadząca sprawę: Joanna Kriger-Kuzimska, tel. 61 86 46 372
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania kwoty umowy - zależnie od tego, które z tych zdarzeń nastąpi wcześniej
 Warunki płatności
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 21 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
Kryteria oceny ofert – 100% cena.
Istotne postanowienia znajdują się w opisie przedmiotu zamówienia.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.docx 0.02MB
materiały przetargowe
materiały​_przetargowe.zip 0.64MB
informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.docx 0.02MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
29.05.2024 15:06 Konieczna Agnieszka
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu wraz z Rejonami 2.0 12.07.2024 14:06 Konieczna Agnieszka
Sukcesywna dostawa tonerów, tuszy i materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, faksów i urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby GDDKiA Oddział w Poznaniu wraz z Rejonami 1.0 29.05.2024 15:06 Konieczna Agnieszka

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}