W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługa dostarczania obrazu z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych w GDDKiA O/Łódź wraz z montażem i dostawą niezbędnego sprzętu

03.10.2024

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Usługa dostarczania obrazu z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych w GDDKiA O/Łódź wraz z montażem i dostawą niezbędnego sprzętu Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 11.10.2024 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik tel. 664 952 313 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 26 miesięcy od daty podpisania umowy Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Cena – 100% Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z wypełnionym Kosztorysem Ofertowym i Załącznikiem do Kosztorysu Ofertowego.

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Usługa dostarczania obrazu z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych
w GDDKiA O/Łódź wraz z montażem i dostawą niezbędnego sprzętu
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 11.10.2024 r.
do godz. 10:00
Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik tel. 664 952 313
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1): 26 miesięcy od daty podpisania umowy
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli
dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo
wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia
rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
Cena – 100%
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z wypełnionym
Kosztorysem Ofertowym i Załącznikiem do Kosztorysu Ofertowego.

Materiały

Dokumenty
Dokumenty.zip 1.42MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
03.10.2024 08:48 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługa dostarczania obrazu z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych w GDDKiA O/Łódź wraz z montażem i dostawą niezbędnego sprzętu 2.0 03.10.2024 08:49 Plich - Więclewska Dorota
Usługa dostarczania obrazu z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych w GDDKiA O/Łódź wraz z montażem i dostawą niezbędnego sprzętu 1.0 03.10.2024 08:48 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}