Zamówienia w toku
-
23.01.2025Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu na drodze krajowej nr 42 z podziałem na 2 zadania.Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Aktualizacja projektów stałej organizacji ruchu na drodze krajowej nr 42 z podziałem na 2 zadania. Zadanie 1. Aktualizacja projektu stałej organizacji ruchu dla drogi krajowej nr 42 na odcinku od granicy województw śląskiego / łódzkiego do skrzyżowania z drogą wojewódzką 483 w m. Nowa Brzeźnica (Plac Kościuszki). Zadanie 2. Aktualizacja projektu stałej organizacji ruchu dla drogi krajowej nr 42 na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką 483 w m. Nowa Brzeźnica (Plac Kościuszki) do granicy województw łódzkiego / świętokrzyskiego wraz z ul. Łódzką w m. Radomsko (z wyłączeniem odcinka od km 133+300 do km 145+800). Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 31.01.2025 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Marek Kopias tel. 42 233 96 31 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): do 15 października 2025 r. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryterium oceny ofert: Cena – 100% Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z wypełnionym Kosztorysem Ofertowym. Na jednym egzemplarzu Formularza Ofertowego należy złożyć ofertę tylko na jedno zadanie.
-
23.01.2025Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Rejonu GDDKiA w Kutnie 23.01.2025r.Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Rejonu GDDKiA w Kutnie Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail kandrzejczak@gddkia.gov.pl do dnia 05.02.2025 r., do godz. 11:30 Osoba prowadząca sprawę: Kacper Andrzejczak, 24 355 79 91 lub 734 117 490 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 24 miesiące od dnia zawarcia umowy Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): 1. Najniższa cena - 100% 2. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni. 3. Zamawiający w sytuacji niezależnych od siebie zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
-
21.01.2025Generalny pomiar hałasu 21.01.2025r. Uwaga sprostowanieUwaga sprostowanie Zamawiający: Skarb Państwa – Generalny Dyrektor Dróg Krajowych i Autostrad Prowadzący postępowanie: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2 lub e-mail sekretariatlodz@gddkia.gov.pl do dnia 31.01.2025 r. Osoba prowadząca sprawę: Szymon Milczarek/tel. 42 233 96 49 (imię i nazwisko, tel.)
-
21.01.2025Usługa dostarczania obrazu z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych w GDDKiA O/Łódź wraz z montażem i dostawą niezbędnego sprzętu 21.01.2025r.Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi Ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Usługa dostarczania obrazu z kamer zlokalizowanych w ciągu dróg krajowych w GDDKiA O/Łódź wraz z montażem i dostawą niezbędnego sprzętu Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, e-mail pikaczmarek@gddkia.gov.pl do dnia 29.01.2025 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Konrad Zagrodnik tel. 664 952 313 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 26 miesięcy od daty podpisania umowy Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Cena – 100% Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z wypełnionym Kosztorysem Ofertowym i Załącznikiem do Kosztorysu Ofertowego.
-
14.01.2025Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Rejonu w Wieluniu tj. Obwodu Drogowego w Wieluniu i Obwodu Utrzymania Drogi Ekspresowej w ZłoczewieGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi – ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Prowadzący postępowanie : Rejon w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń Przedmiot zamówienia: Dostawa oleju opałowego do kotłowni olejowych Rejonu w Wieluniu tj. Obwodu Drogowego w Wieluniu i Obwodu Utrzymania Drogi Ekspresowej w Złoczewie Formularz ofertowy wraz z formularzem cenowym należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi – Rejon w Wieluniu ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, lub e-mail zkluska@gddkia.gov.pl do dnia 23.01.2025 r. do godz. 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Żaneta Kluska, tel. 43 843 44 78 - Rejon Wieluń Termin realizacji zamówienia1): do 31.03.2025r. Warunki płatności: Należność za wykonane dostawy będą regulowane przez Zamawiającego na konto Wykonawcy wskazane na fakturze w terminie 14 dni od daty prawidłowo wystawionej i dostarczonej do Zamawiającego faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryterium oceny ofert – cena 100% Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z formularzem cenowym .
-
17.12.2024Wykonanie przeglądu rocznego silnika w pojeździe specjalnym Schmidt Supra 17.12.2024Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, Rejon w Kutnie, ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Wykonanie przeglądu rocznego silnika w pojeździe specjalnym Schmidt Supra Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail kandrzejczak@gddkia.gov.pl do dnia 27.12.2024 r. do godz. 11:30 Osoba prowadząca sprawę: Kacper Andrzejczak, tel. 734 117 490 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): do 27.01.2025 r.
-
17.12.2024Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Rejonu GDDKiA w Kutnie 17.12.2024Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Rejonu GDDKiA w Kutnie Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13 lub e-mail kandrzejczak@gddkia.gov.pl do dnia 24.12.2024 r., do godz. 11:30 Osoba prowadząca sprawę: Kacper Andrzejczak, 24 355 79 91 lub 734 117 490 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 24 miesiące od dnia zawarcia umowy
-
28.11.2024Odbiór odpadów stałych z obiektów GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w WieluniuOdbiór odpadów stałych z obiektów GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu z podziałem na 2 części: Część 1: Odbiór odpadów stałych z terenu: -biura Rejonu w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń; -Obwodu Drogowego w Wieluniu, ul. Sieradzka 78, 98-300 Wieluń. Część 2: Odbiór odpadów stałych z terenu Obwodu Drogowego w Siemkowicach, ul. Dziegieciów 40, 98-354 Siemkowice Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi – Rejon w Wieluniu ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, lub e-mail zkluska@gddkia.gov.pl do dnia 05.12.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Żaneta Kluska, tel. 43 843 44 78 - Rejon Wieluń Termin realizacji zamówienia1): od 01.01.2025 r. (lub od dnia podpisania umowy jeżeli to nastąpi po dniu 01.01.2025r.) do dnia 31.12.2026r. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
-
26.11.2024Usługi kominiarskie i przegląd urządzeń kominowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na osiem częściZamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2 Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Usługi kominiarskie i przegląd urządzeń kominowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na osiem części: Część I – Rejon Autostradowy w Łowiczu Część II – Rejon w Opocznie Część III – Rejon w Radomsku Część IV – Rejon w Wieluniu Część V – Oddział w Łodzi Część VI – Centrum Zarządzania Ruchem w Sosnowcu (Stryków) Część VII – Rejon w Sieradzu Część VIII – Rejon w Piotrkowie Trybunalskim Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail djuszczyk@gddkia.gov.pl do dnia 04.12.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Dawid Juszczyk tel. 24 355 79 91 lub 882 360 502
-
14.10.2024„Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. łódzkim – w m. Karlin”. - uwaga OPZ zamiennyZamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia: „Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru inwestorskiego podczas realizacji zadania pn. Budowa oświetlenia drogowego w ciągu drogi krajowej nr 12 w woj. łódzkim – w m. Karlin”. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl do dnia 22.10.2024 r. do godz. 12:00 Osoba prowadząca sprawę: Tomasz Biegański, tel. 662 530 697 Termin realizacji zamówienia: Od dnia podpisania Umowy do czasu faktycznego zakończenia robót i ich rozliczenia, rozliczenia końcowego umowy z wykonawcą robót, dokonania protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy od wykonawcy robót oraz dokonania protokolarnego odbioru ostatecznego robót, jak również przez pierwszych 12 miesięcy okresu rękojmi i gwarancji na roboty budowlane (od protokolarnego odbioru ostatecznego robót zrealizowanych przez wykonawcę robót). W okresie rękojmi i gwarancji Wykonawca zobowiązuje się dokonać w obecności Zamawiającego i wykonawcy robót, przeglądów odpowiednio w 6 – tym i 12 - tym miesiącu od protokolarnego odbioru ostatecznego robót zrealizowanych przez wykonawcę robót. Przewidywany termin realizacji zamówienia do 26.12.2026 r. Termin wykonania usługi będzie ściśle dostosowany do terminu realizacji prac projektowych oraz robót budowlanych przez wykonawcę robót. Termin realizacji umowy nr 2/09/R/2024 z dnia 26.09.2024 r. zawartej z wykonawcą robót, jaki jest wymagany przez Zamawiającego od wykonawcy robót budowlanych wynosi 15 miesięcy od daty podpisania umowy, w tym: opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej wraz ze wszelkimi uzgodnieniami oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia robót lub w razie konieczności uzyskanie Decyzji ZRID – w terminie 11 miesięcy od podpisania umowy; wykonanie wszelkich robót budowlanych w terminie 4 miesięcy od dnia uzyskania pozwolenia na budowę wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą przyjętą do właściwego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie inwestycji objętej ww. umową nr 2/09/R/2024 z dnia 26.09.2024 r. Terminy realizacji zamówienia mogą ulec zmianie w zależności od rzeczywistych terminów prac realizowanych przez wykonawcę robót, stosownie do czasu ich realizacji, z zastrzeżeniem wskazanym w zdaniu następnym. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie w przypadku zmiany zakresu rzeczowego, finansowego robót budowlanych, jak również zmiany przewidywanego terminu realizacji umowy o roboty budowlane oraz za nadzór nad robotami dodatkowymi, zamiennymi i uzupełniającymi. Usługa winna być sprawowana w okresie zgodnym z warunkami zawartymi w Umowie.