Zamówienia w toku
-
16.07.2024Remont budynku w SiemkowicachRemont budynku na terenie Obwodu Drogowego w Siemkowicach, 98-354 Siemkowice, ul. Dziegieciów 40, polegający na wymianie bramy garażowej w budynku socjalno-magazynowym Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi – Rejon w Wieluniu ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, lub e-mail zkluska@gddkia.gov.pl do dnia 30.07.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Żaneta Kluska, tel. 43 843 44 78 - Rejon Wieluń
-
12.07.2024Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. „Wyznaczenie nowego przejścia dla pieszych wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91 w m. Rozprza w woj. łódzkim”Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. „Wyznaczenie nowego przejścia dla pieszych wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91 w m. Rozprza w woj. łódzkim” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, sekretariat ul. ul. M. Reja 8, 97-500 Radomsko lub e-mail rrudawski@gddkia.gov.pl do dnia 29.07.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Robert Rudawski tel. 44 682 21 75 wewn.860
-
12.07.2024Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nad-zoru przy realizacji zadania pn. „Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice”Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nad-zoru przy realizacji zadania pn. „Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Radomsku, sekretariat ul. ul. M. Reja 8, 97-500 Radomsko lub e-mail rrudawski@gddkia.gov.pl do dnia 29.07.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Robert Rudawski tel. 44 682 21 75 wewn.860
-
12.07.2024„Wywóz nieczystości stałych z dwóch lokalizacji: Parkingu przydrożnego w m. Człopy w ciągu DK 72 i Obwodu Drogowego w Poddębicach”Zamawiający: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Sieradzu Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Wywóz nieczystości stałych z dwóch lokalizacji: Parkingu przydrożnego w m. Człopy w ciągu DK 72 i Obwodu Drogowego w Poddębicach” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Sieradzu, Stawiszcze 50, 98 – 200 Sieradz ,lub e-mail: kkrajda@gddkia.gov.pl do dnia 22.07.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Katarzyna Krajda tel. 795 142 632
-
09.07.2024Malowanie blachy na dachu w magazynie na sprzęt ZUDGeneralna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi 91-857 Łódź, ul. Irysowa 2 Prowadzący postępowanie: Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Malowanie blachy na dachu w magazynie na sprzęt ZUD Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Opocznie, sekretariat ul. 26-300 Opoczno, ul. Zakątna 6 lub e-mail opoczno@gddkia.gov.pl do dnia 17.07.2024 r. do godz. 10.
-
08.07.2024Remont budynku na terenie Obwodu Drogowego w Siemkowicach, 98-354 Siemkowice,Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Prowadzący postępowanie : Rejon w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń Przedmiot zamówienia: Remont budynku na terenie Obwodu Drogowego w Siemkowicach, 98-354 Siemkowice, ul. Dziegieciów 40, polegający na wymianie bramy garażowej w budynku socjalno-magazynowym
-
08.07.2024Wykonanie systemu zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości osób dokonujących inspekcji obiektu mostowego E-221 na autostradzie A1"Wykonanie systemu zabezpieczeń przed upadkiem z wysokości osób dokonujących inspekcji obiektu mostowego E-221 na autostradzie A1 Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: e-mail: pkolecki@gddkia.gov.pl; akubicki@gddkia.gov.pl faksem nr (42) 233-96-08, lub dostarczyć w formie pisemnej do siedziby Zamawiającego GDDKiA w Łodzi przy ul. Irysowej 2, do dnia 19.07.2024 r. do godz. 1200 Osoba prowadząca sprawę: Paweł Kołecki - tel. 24 3557991, kom. 668 827 931 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): do 90 dni od daty zawarcia umowy. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane2): Kryteria oceny ofert – 100% ceny. Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
-
03.07.2024„Wykonanie ekspertyzy wiaduktu WD-254 nad A1 w km 305+443 w m. Natolin” UWAGA ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIAUWAGA ZMIANA TERMINU REALIZACJI ZAMÓWIENIA Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi informuje, że dokonuje zmiany treści Ogłoszenia o zamówieniu wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych. Punkt Termin realizacji zamówienia otrzymuje brzmienie: Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą do dnia 20 listopada 2024 r. Przedmiot zamówienia „Wykonanie ekspertyzy wiaduktu WD-254 nad A1 w km 305+443 w m. Natolin” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, sekretariat ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail: jkaminski@gddkia.gov.pl lub mpiatkiewicz@gddkia.gov.pl do dnia 17 lipca 2024 r. do godz. 1100 Osoby prowadzące sprawę: Janusz Kamiński tel. 46 83 02 664, kom. 608505753 e-mail jkaminski@gddkia.gov.pl Michał Piątkiewicz tel. 42 23 39 668, kom. 880499230 e-mail mpiatkiewicz@gddkia.gov.pl Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania Umowy pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą nadzorowanego zadania i trwał będzie do protokolarnego odbioru od Wykonawcy Etapu 4 realizowanego zadania. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT.
-
03.07.2024Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. „Poprawa brd wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim”.Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Sprawowanie funkcji weryfikatora dokumentacji projektowej oraz inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. „Poprawa brd wraz z budową oświetlenia dedykowanego w ciągu drogi krajowej nr 70 w m. Łowicz w woj. łódzkim”. Formularz Ofertowy wraz z Formularzem Wyceny (załącznik nr 7 oraz nr 8 do Ogłoszenia) wraz z wymaganymi załącznikami wskazanymi w Formularzu Ofertowym należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, Rejon w Piotrkowie Trybunalskim, ul. Południowa 17/19, 97 – 300 Piotrków Trybunalski lub e-mail: piotrkow@gddkia.gov.pl do dnia 18.07.2024 r. Decydująca jest data wpływu Oferty do Zamawiającego, nie data stempla pocztowego. Osoby prowadzące sprawę: Jadwiga Kacperek, tel. 44 649 76 46 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): od dnia zawarcia umowy do dnia zakończenia ostatniego przeglądu gwarancyjnego w okresie rękojmi i gwarancji. W przypadku nierozstrzygnięcia postępowania na roboty budowlane lub niepodpisania przez Wykonawcę robót budowlanych Umowy z Inwestorem, niniejsze postępowanie na sprawowanie nadzoru inwestorskiego zostanie unieważnione.
-
01.07.2024Remont placu składowego na terenie Obwodu Drogowego w SolcuZamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi 91-857 Łódź, ul. Irysowa 2 Prowadzący postępowanie: Rejon w Opocznie, ul. Zakątna 6, 26-300 Opoczno Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Remont placu składowego na terenie Obwodu Drogowego w Solcu Formularz ofertowy i cenowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Rejon w Opocznie, sekretariat ul. 26-300 Opoczno, ul. Zakątna 6 lub e-mail opoczno@gddkia.gov.pl do dnia 09.07.2024 r. do godz. 10. Osoba prowadząca sprawę: Rafał Mularczyk, tel. 44 755 32 25 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): 60 dni od dnia podpisania umowy