W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi kominiarskie

24.10.2024

Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2 Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): Usługi kominiarskie i przegląd urządzeń kominowych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na sześć części: Część I – Rejon Autostradowy w Łowiczu Część II – Rejon w Opocznie Część III – Rejon w Radomsku Część IV – Rejon w Wieluniu Część V – Oddział w Łodzi Część VI – Centrum Zarządzania Ruchem w Sosnowcu (Stryków) Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300 Kutno lub e-mail djuszczyk@gddkia.gov.pl do dnia 04.11.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Dawid Juszczyk tel. 24 355 79 91 lub 882 360 502 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia1): Część I – do 30.05.2025 r.; Część II – do 30.05.2025 r.; Część III – do 30.05.2025 r.; Część IV – do 30.05.2025 r.; Część V – do 30.11.2024 r.; Część VI – do 30.11.2024 r.

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
Usługi kominiarskie i przegląd urządzeń kominowych w Generalnej Dyrekcji
Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi z podziałem na sześć części:
Część I – Rejon Autostradowy w Łowiczu
Część II – Rejon w Opocznie
Część III – Rejon w Radomsku
Część IV – Rejon w Wieluniu
Część V – Oddział w Łodzi
Część VI – Centrum Zarządzania Ruchem w Sosnowcu (Stryków)
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Kutnie, sekretariat ul. Wyszyńskiego 13, 99-300
Kutno lub e-mail djuszczyk@gddkia.gov.pl do dnia 04.11.2024 r.
Osoba prowadząca sprawę: Dawid Juszczyk tel. 24 355 79 91 lub 882 360 502
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1):
Część I – do 30.05.2025 r.;
Część II – do 30.05.2025 r.;
Część III – do 30.05.2025 r.;
Część IV – do 30.05.2025 r.;
Część V – do 30.11.2024 r.;
Część VI – do 30.11.2024 r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli
dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego
prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę,
obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
kryteria oceny ofert – najniższa cena – 100%.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
Zamawiający w sytuacji niezależnych od siebie zastrzega sobie prawo do
unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub kilka części zamówienia.
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Dokumenty
Usługi​_kominiarskie.zip 0.29MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
24.10.2024 14:07 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi kominiarskie 1.0 24.10.2024 14:07 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}