W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Bydgoszczy

07.11.2022

Zamówienie rozstrzygnięte

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Bydgoszczy.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz, tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: esztejka@gddkia.gov.pl

do dnia 16.11.2022 r. do godziny 11:00.

do dnia 18.11.2022 r. do godziny 10:00.

do dnia 22.11.2022 r. do godziny 10:00

Osoba prowadząca sprawę:  Sztejka Ewa, tel. 52 32 34 533                                                                                                            

Termin realizacji zamówienia: od 01.01.2023 r. do 31.12.2024 r.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 21 dni od dnia wystawienia przez Wykonawcę faktury VAT. Za datę realizacji płatności, uznaje się dzień wydania polecenia przelewu bankowego.

Inne dane:

  1. Kryterium oceny – cena 100%.
  2. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  3. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  4. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  5. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  6. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  7. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
    W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  9. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  11. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  12. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4.

Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym – załącznik nr 2.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem poniżej 130.000,00 PLN (netto).

 Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Zawiadomienie o wynikach postępowania
WYNIKI​_(usługi​_pocztowe).pdf 0.09MB
Pytania i odpowiedzi z 15.11
Pytania​_i​_odpowiedzi​_z​_1511.pdf 0.11MB
1. Opis przedmiotu zamówienia - po zmianach 15.11
1​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2022​_po​_zmianach​_1511.pdf 0.14MB
3. projekt umowy - usługi pocztowe po poprawkach 15.11
3​_projekt​_umowy​_Usługi​_pocztowe​_po​_poprawkach​_1511.pdf 0.16MB
0. Ogłoszenie
0​_Ogłoszenie​_EZD.pdf 0.09MB
1. Opis przedmiotu zamówienia
1​_Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_2022.pdf 0.14MB
2. Formularz ofertowy
2​_Formularz​_ofertowy​_2022.docx 0.03MB
3. projekt umowy - usługi pocztowe
3​_projekt​_umowy​_-​_usługi​_pocztowe.pdf 0.12MB
Pytania i odpowiedzi II
BIP​_Odpowiedz​_II​_na​_zapytanie.pdf 0.09MB
Wzór porozumienia w sprawie stosowania faktur elektronicznych
wzór​_Porozumienie​_w​_sprawie​_stosowania​_faktur​_elektronicznych.pdf 0.18MB
Projekt umowy po zmianach z dn. 17.11.2022 r.
projekt​_umowy​_Usługi​_pocztowe​_po​_zmianie​_1711​_(1).pdf 0.16MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
07.11.2022 10:07 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Bydgoszczy 4.0 05.01.2023 09:44 Łukasz Marchwant
Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Bydgoszczy 3.0 18.11.2022 10:32 Wiśniewski Paweł
Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Bydgoszczy 2.0 16.11.2022 08:36 Łukasz Marchwant
Usługi pocztowe świadczone w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby GDDKiA Oddział w Bydgoszczy 1.0 07.11.2022 10:07 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}