Usługi pralnicze w ośrodkach socjalnych GDDKiA w Międzyzdrojach i Zieleniewie koło Stargardu – 2 zadania
18.12.2024
OSZ.F-2.2431.42.2024
Przedmiot zamówienia:
Usługi pralnicze w ośrodkach socjalnych GDDKiA w Międzyzdrojach i Zieleniewie koło Stargardu – 2 zadania
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Szczecinie, email maszymanska@gddkia.gov.pl do dnia 30.12.2024 r. do godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Magdalena Szymańska tel. 914325318.
W cenach jednostkowych za 1 kg prania należy ująć koszt dostawy i odbioru asortymentu:
Międzyzdroje Zieleniewo | – co najmniej 1 raz na tydzień– co najmniej 1 raz na 2 tygodnie |
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.
Zamawiający zastrzega prawo przed podpisaniem umowy do rezygnacji z zamówienia lub części zamówienia bez podania przyczyny.
Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych”
Pełna treść ogłoszenia, warunki udziału w postepowaniu, opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe i ofertowe itp. znajdują się poniżej w zakładce "Materiały" do pobrania.
Materiały
ogłoszenie_wraz_z_załącznikamiogłoszenie_wraz_z_załącznikami.zip 0.55MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.12.2024 13:00 Majewska Sylwia
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sylwia Majewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Usługi pralnicze w ośrodkach socjalnych GDDKiA w Międzyzdrojach i Zieleniewie koło Stargardu – 2 zadania | 1.0 | 18.12.2024 13:00 Majewska Sylwia |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP