W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Usunięcie awarii klimatyzacji

20.08.2024

Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Usługa usunięcia awarii klimatyzacji w pracowni laboratoryjnej zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Irysowej 2 budynek B2”. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail jwasilewska@gddkia.gov.pl do dnia 28.08.2024 r. do godziny 10:00 Osoba prowadząca sprawę: Joanna Wasilewska - Kłąb tel.(42) 233 96 41

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
„Usługa usunięcia awarii klimatyzacji w pracowni laboratoryjnej zlokalizowanej w Łodzi przy ul. Irysowej 2 budynek B2”.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail jwasilewska@gddkia.gov.pl do dnia 28.08.2024 r. do godziny 10:00 

Osoba prowadząca sprawę: Joanna Wasilewska - Kłąb tel.(42) 233 96 41
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia1): Wykonawca będzie zobowiązany do usunięcia awarii instalacji klimatyzacji w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy
oraz wykonania czynności kontrolnych po upływie 3 miesięcy od dnia podpisania częściowego protokołu odbioru dot. usunięcia awarii lecz nie później niż do dnia 13.12.2024r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
Cena 100%
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

Ogłoszenie
OGŁOSZENIE.PDF 0.08MB
Informacja o złożonych ofertach
informacja​_o​_złozonych​_ofertach.pdf 0.47MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_(1).pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
20.08.2024 10:56 Kuźbik Violetta
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Usunięcie awarii klimatyzacji 3.0 24.09.2024 15:09 Plich - Więclewska Dorota
Usunięcie awarii klimatyzacji 2.0 30.08.2024 14:39 Kuźbik Violetta
Usunięcie awarii klimatyzacji 1.0 20.08.2024 10:56 Kuźbik Violetta

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}