W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie ekspertyzy mającej na celu ustalenie przyczyn podtapiania i zalewania drogi gminnej nr 694006S w miejscowości Łęg, gm. Kruszyna, pow. częstochowski, woj. śląskie. Uwaga plik zamienny ogłoszenie z załącznikami

16.09.2024

Uwaga plik zamienny ogłoszenie z załącznikami Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia: Wykonanie ekspertyzy mającej na celu ustalenie przyczyn podtapiania i zalewania drogi gminnej nr 694006S w miejscowości Łęg, gm. Kruszyna, pow. częstochowski, woj. śląskie. Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl do dnia 24.09.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Tomasz Biegański, tel. 662 530 697 Termin realizacji zamówienia: Wykonawca w terminie do dnia 10.12.2024 r. przekaże opracowaną ekspertyzę zgodną z Opisem Przedmiotu Zamówienia.

Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi
ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia:
Wykonanie ekspertyzy mającej na celu ustalenie przyczyn podtapiania
i zalewania drogi gminnej nr 694006S w miejscowości Łęg, gm. Kruszyna,
pow. częstochowski, woj. śląskie.
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
e-mail: sekretariat_lodz@gddkia.gov.pl
do dnia 24.09.2024 r.
Osoba prowadząca sprawę:
Tomasz Biegański, tel. 662 530 697
Termin realizacji zamówienia:
Wykonawca w terminie do dnia 10.12.2024 r. przekaże opracowaną ekspertyzę zgodną
z Opisem Przedmiotu Zamówienia.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany na fakturze VAT oraz
w załączniku nr 3 do Umowy nastąpi w terminie do 30 dni od daty otrzymania przez
Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę zapłaty uważać się będzie
datę polecenia przelewu na rachunek bankowy Wykonawcy.
Inne dane:
Kryteria oceny ofert – 100 % cena.
Zakres zamówienia – zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia (OPZ) i Umową.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający Warunki podmiotowe.
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z dokumentami
potwierdzającymi spełnienie warunków. Oferty Wykonawców, którzy nie udokumentują
spełnienia warunków udziału w postępowaniu nie będą brane pod uwagę w ocenie ofert.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia
spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
 wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego
spełniających Warunki podmiotowe wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji
zawodowych, uprawnień. Wzór przedmiotowego dokumentu stanowi Załącznik nr 3 do
niniejszego Ogłoszenia. W przypadku złożenia informacji na innym formularzu
Zamawiający wymaga aby formularz ten zawierał wszystkie informacje wskazane we
wzorze formularza stanowiącego Załącznik nr 3 do niniejszego Ogłoszenia,
 kopię uprawnień budowlanych wskazanych w wykazie osób lub wskazanej osoby w
specjalności inżynieryjnej hydrotechnicznej do projektowania bez ograniczeń lub
odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej
obowiązujących przepisów,
 kopię dokumentu potwierdzającego przynależność wskazanych w wykazie osób lub
wskazanej osoby do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z wymogami art.
12 Ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (Dz.U.2024.0.725); kopię
zaświadczenia wydanego przez tę izbę, z określonym w nim terminem ważności.
Zamawiający przewiduje możliwość wezwania Wykonawców do uzupełnienia dokumentów
potwierdzających spełnienie warunków podmiotowych.
UWAGA:
 Przed podpisaniem Umowy Wykonawca zobowiązany będzie do okazania oryginałów
oraz przekazania Zamawiającemu kopii wyżej wymienionych dokumentów
poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Niniejsze zamówienie jest wyłączone spod stosowania przepisów Ustawy z dnia 11 września
2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021.1129) na podstawie zapisów art. 2
ust. 1 pkt. 1) tej Ustawy. Ustawy nie stosuje się do zamówień i konkursów, których wartość
nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130.000,00.

Materiały

Ogłoszenie z załącznikami
Ogłoszenie​_z​_załącznikami.zip 0.97MB
Załączniki do OPZ
Załaczniki​_do​_OPZ.zip 153.36MB
Ogłoszenie z załącznikami plik zamienny
Ogłoszenie​_z​_załącznikami​_-​_plik​_zamienny.rar 0.97MB
Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia.pdf 0.09MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
16.09.2024 10:58 Plich - Więclewska Dorota
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie ekspertyzy mającej na celu ustalenie przyczyn podtapiania i zalewania drogi gminnej nr 694006S w miejscowości Łęg, gm. Kruszyna, pow. częstochowski, woj. śląskie. Uwaga plik zamienny ogłoszenie z załącznikami 3.0 09.10.2024 12:50 Plich - Więclewska Dorota
Wykonanie ekspertyzy mającej na celu ustalenie przyczyn podtapiania i zalewania drogi gminnej nr 694006S w miejscowości Łęg, gm. Kruszyna, pow. częstochowski, woj. śląskie. Uwaga plik zamienny ogłoszenie z załącznikami 2.0 17.09.2024 11:27 Plich - Więclewska Dorota
Wykonanie ekspertyzy mającej na celu ustalenie przyczyn podtapiania i zalewania drogi gminnej nr 694006S w miejscowości Łęg, gm. Kruszyna, pow. częstochowski, woj. śląskie. 1.0 16.09.2024 10:58 Plich - Więclewska Dorota

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}