Wykonanie napraw instalacji elektrycznej, c.o. i bieżących w ośrodku socjalnym GDDKiA w Międzyzdrojach – 2 zadania
26.09.2022
Nr sprawy: GDDKiA – O/Sz.F-2.2431.62.2022
Przedmiot zamówienia: Wykonanie napraw instalacji elektrycznej, c.o. i bieżących w ośrodku socjalnym GDDKiA w Międzyzdrojach – 2 zadania
Ofertę należy przesłać na adres: jkalis@gddkia.gov.pl do dnia 04.10.2022r. do godz. 9.00
Osoba prowadząca sprawę: Jacek Kaliś, tel. 914325322
Termin realizacji zamówienia: do 30.10.2022r.
Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość zadań.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wglądu do dokumentu potwierdzającego uprawnienia niezbędne do realizacji niniejszego zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówienia lub z części zamówienia bez podania przyczyny.
Oferty należy przesłać na załączonych formularzach.
Wartość niniejszego zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto)
Załączniki:
- Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
- Formularz ofertowy – załącznik nr 2
- Wzór umowy – załącznik nr 3
- Zasady przetwarzania danych osobowych przez Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i
Autostrad w związku z realizacją zamówień publicznych o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN (netto) Pełna treść ogłoszenia, warunki udziału w postepowaniu, opis przedmiotu zamówienia oraz formularze cenowe i ofertowe itp. znajdują się poniżej w zakładce "Materiały" do pobrania.
Materiały
Opis_przedmiotu_zamówienia_-_zał_nr_1Opis_przedmiotu_zamówienia_-_zał_nr_1.pdf 0.52MB Ogłoszenie
Ogłoszenie.pdf 0.33MB Formularz_ofertowy_-_załącznik_nr_2
Formularz_ofertowy_-_załącznik_nr_2.docx 0.06MB Wzór_umowy_-_załącznik_nr_3
Wzór_umowy_-_załącznik_nr_3.pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 26.09.2022 07:44 Gajewska Sylwia
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Sylwia Gajewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Wykonanie napraw instalacji elektrycznej, c.o. i bieżących w ośrodku socjalnym GDDKiA w Międzyzdrojach – 2 zadania | 1.0 | 26.09.2022 07:44 Gajewska Sylwia |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP