W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego oraz przepompowni ścieków z budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego przy ul. Żytniej 16 w Ciechocinku

12.04.2024

Postępowanie unieważnione

OGŁOSZENIE o zamówieniu o wartości mniejszej niż 130.000,00 PLN lub wyłączonym spod stosowania przepisów ustawy – Prawo zamówień publicznych

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

Przedmiot zamówienia:

Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego oraz przepompowni ścieków z budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego przy ul. Żytniej 16 w Ciechocinku.

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Bydgoszczy

ul. Fordońska 6, 85-085 Bydgoszcz,

tel. 52 323 45 00, fax: 52 323 45 04

lub osobiście dostarczyć na w/w adres: budynek A, parter, pok. 14 – Punkt kancelaryjny;

lub drogą elektroniczną na adres e-mail: malis@gddkia.gov.pl,

do dnia 22.04.2024 r. do godziny 10:00

do dnia 25.04.2024 r. do godziny 10:00

Osoba prowadząca sprawęMarcin Lis tel. 885 551 001

Termin realizacji zamówienia: 180 dni roboczych od daty podpisania umowy.

Warunki płatności:

Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane:

  1. Zakres zamówienia został określony w Opis Przedmiotu Zamówienia.
  2. Jedynym kryterium oceny złożonych ofert będzie cena.

Kryterium „cena” [C] będzie rozpatrywane na podstawie ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia, przedstawionej w Formularzu ofertowym.

Ofercie o najniższej cenie, Zamawiający przyzna 100 punktów, a każdej następnej zostanie przyporządkowana liczba punktów proporcjonalnie mniejsza, według wzoru:

C= Cmin/Co x 100 pkt. ,  gdzie:

Cmin – najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł)

Co – cena brutto badanej oferty (zł)

  1. Ofertę należy złożyć na załączonych drukach: formularz ofertowy. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
  2. Zamawiający poprawi oczywiste omyłki pisarskie i rachunkowe, o których bezzwłocznie powiadomi Wykonawcę.
  3. Cenę oferty brutto stanowi łączny koszt wykonania przedmiotu zamówienia. Wartość ta obejmuje wszystkie koszty, jakie Zamawiający poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.
  4. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy kosztów kalkulacyjnych (w tym podatki) oraz rabaty i upusty, których Wykonawca zamierza udzielić. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych opłat z tytułu realizacji zamówienia.
  5. Skutki finansowe jakichkolwiek błędów w kalkulacji kosztów obciążają Wykonawcę zamówienia - musi on przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia.
  6. Stawki będące podstawą wyliczenia ceny oferty powinny być określone jednoznacznie. Nie dopuszcza się stawek warunkowych.
  7. Każdy z Wykonawców ma prawo złożyć jedną ofertę.
  8. Zamawiający w celu wyboru oferty dokona oceny ofert według kryteriów oceny ofert, następnie zbada, czy oferta oceniona najkorzystniej spełnia wymagania Zamawiającego.
  9. W przypadku odrzucenia oferty ocenianej jako najkorzystniejsza Zamawiający powtórzy procedurę oceny dla kolejnej oferty w rankingu.
  10. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawcy do złożenia Wymaganych dokumentów oraz złożenia wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty w wyznaczonym terminie.
  11. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odrzucenia oferty, gdy jest niezgodna z treścią ogłoszenia, nie odpowiada wymaganiom Zamawiającego, zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia oraz gdy jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  12. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny.
  13. Po wyborze oferty Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia umowy w miejscu oraz terminie wskazanym przez Zamawiającego.
  14. Zamawiający prosi o zapoznanie się z klauzulą informacyjną RODO stanowiącą załącznik nr 4.

Zamawiający wymaga odpowiedzi na niniejsze ogłoszenie w terminie do dnia 22.04.2024 r. do godziny 10:00.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto

Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
unieważnienie​_postępowania.pdf 0.14MB
Zawiadomienie o zmianie terminu składania ofert (kanalizacja Ciechocinek)
Zawiadomienie​_o​_zmianie​_terminu​_składania​_ofert​_(kanalizacja​_Ciechocinek).pdf 0.10MB
Ogłoszenie o postępowaniu
Ogłoszenie​_o​_postępowaniu.pdf 0.10MB
OPZ
OPZ​_-​_zał​_nr​_1.docx 0.02MB
Formularz ofertowy
Formularz​_​_ofertowy​_-​_zał​_nr​_2.docx 0.02MB
Projekt umowy
Projekt​_umowy​_-​_przyłącze.docx 0.03MB
Klauzula RODO
ZAŁĄCZNIK​_nr​_7​_Klauzula​_RODO.pdf 0.17MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
12.04.2024 16:41 Łukasz Marchwant
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego oraz przepompowni ścieków z budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego przy ul. Żytniej 16 w Ciechocinku 3.0 06.05.2024 09:13 Łukasz Marchwant
Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego oraz przepompowni ścieków z budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego przy ul. Żytniej 16 w Ciechocinku 2.0 18.04.2024 13:49 Łukasz Marchwant
Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego oraz przepompowni ścieków z budynku Zakładowego Ośrodka Socjalnego przy ul. Żytniej 16 w Ciechocinku 1.0 12.04.2024 16:41 Łukasz Marchwant

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}