W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i przyczep lekkich GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 4 części

04.07.2024

Termin składania ofert: 12.07.2024 r.

Zamawiający:

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów

Przedmiot zamówienia:

„Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i przyczep lekkich GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na części: Część nr 1. Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i przyczep lekkich będących w użytkowaniu Biura Oddziału GDDKiA w Rzeszowie. Część nr 2. Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i przyczep lekkich będących w użytkowaniu Rejonu w Rzeszowie. Część nr 3. Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Nisku. Część nr 4. Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych będących w użytkowaniu Rejonu w Krośnie.”

Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:

e-mail: sekretariatrzeszow@gddkia.gov.pl, osobiście lub drogą pocztową na adres: GDDKiA Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Rzeszowie, ul. Legionów 20, 35-959 Rzeszów, najpóźniej do dnia 12.07.2024 r. W przypadku przesłania oferty drogą elektroniczną prosimy o uzyskanie potwierdzenia otrzymania jej przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty na wybraną część zamówienia. W wyniku postępowania Zamawiający zamierza zawrzeć umowę z Wykonawcą w przedmiocie realizacji zamówienia odrębnie dla każdej z ww. części.

Osoba prowadząca sprawę:

Dorota Rydzik, tel. 17-853-40-71 w. 219 

Termin realizacji zamówienia:

od daty podpisania umowy do czasu wyłonienia Wykonawcy w postępowaniu przetargowym, nie dłużej niż 5 miesięcy od daty rozpoczęcia świadczenia usług objętych zamówieniem. Umowa wygasa w przypadku wyczerpania kwoty wskazanej w umowie w § 5 ust. 1

Materiały

Ogłoszenie
ZAMOWIENIA​_-​_do​_130​_tys​_-​_szablon​_OGLOSZENIA​_(697235).pdf 0.11MB
Formularz ofertowy
FORMULARZ​_ofertowy​_(692760).docx 0.03MB
Formularz kryteria pozacenowe
FORMULARZ​_Kryterium​_pozacenowe​_(692815).docx 0.03MB
Formularze cenowe
Formularze​_cenowe​_dla​_czesci​_1-4​_(697056).docx 0.02MB
Oświadczenie
OSWIADCZENIE​_o​_niepodleganiu​_wykluczeniu​_wzgledem​_ustawy​_sankcyjnej​_(697236).docx 0.02MB
Umowa
Proponowane​_postanowienia​_umowy.pdf 0.27MB
OPZ
OPZ.zip 0.08MB
RODO
Zasady​_przetwarzania​_danych​_osobowych​_w​_GDDKiA​_(3)​_(692709).pdf 0.15MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.07.2024 12:24 Kloc Paweł
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Wykonywanie przeglądów okresowych i napraw awaryjnych pojazdów samochodowych i przyczep lekkich GDDKiA Oddział w Rzeszowie z podziałem na 4 części 1.0 04.07.2024 12:24 Kloc Paweł

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}