Zakup i dostawa materiałów biurowych 18.11.2024r.
18.11.2024
Zamawiający: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie): „Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z Rejonami” Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2, 91-857 Łódź lub e-mail mdrozdowska@gddkia.gov.pl do dnia 26.11.2024r. do godz. 10:00. Osoba prowadząca sprawę: Marzena Drozdowska, tel. 698 629 763 (imię i nazwisko, tel.) Termin realizacji zamówienia: 16.12.2024r Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w terminie do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: Kryteria oceny ofert: cena 100%. Dostawa nastąpi jednorazowo w terminie do 16.12.2024r. Cena wskazana przez Wykonawcę obejmuje również koszt dostawy. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby Oddziału przy ul. Irysowej 2 i umieścić go w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego (pomieszczenia zlokalizowane na parterze). Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Zamawiający:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2,
91-857 Łódź
Przedmiot zamówienia (określenie rodzaju, ilości dostaw, usług, robót budowlanych oraz ich przeznaczenie):
„Zakup i dostawa artykułów biurowych na potrzeby Oddziału w Łodzi wraz z
Rejonami”
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Łodzi, ul. Irysowa 2,
91-857 Łódź lub e-mail mdrozdowska@gddkia.gov.pl do dnia 26.11.2024r. do
godz. 10:00.
Osoba prowadząca sprawę: Marzena Drozdowska, tel. 698 629 763
(imię i nazwisko, tel.)
Termin realizacji zamówienia: 16.12.2024r
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w terminie
do 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej
faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku
bankowego Zamawiającego.
Inne dane:
Kryteria oceny ofert: cena 100%. Dostawa nastąpi jednorazowo w terminie do
16.12.2024r. Cena wskazana przez Wykonawcę obejmuje również koszt dostawy.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar do siedziby Oddziału
przy ul. Irysowej 2 i umieścić go w pomieszczeniu wskazanym przez
Zamawiającego (pomieszczenia zlokalizowane na parterze).
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Materiały
DokumentyDokumenty.zip 0.72MB
- Pierwsza publikacja:
- 18.11.2024 13:37 Plich - Więclewska Dorota
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Zakup i dostawa materiałów biurowych 18.11.2024r. | 1.0 | 18.11.2024 13:37 Plich - Więclewska Dorota |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP