W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zakup urządzeń biurowych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia

28.08.2024

Informacja udzieleniu zamówienia

Przedmiot zamówienia: Zakup urządzeń biurowych według specyfikacji przedstawionej w opisie przedmiotu zamówienia.


Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Poznaniu, sekretariat ul. ul. Siemiradzkiego 5a, 60-763 Poznań lub e-mail informatyka.poznan@gddkia.gov.pl do dnia 06.09.2024 r. do godziny 10.00 (oferty dostarczone po terminie nie będą uwzględniane)


Osoba prowadząca sprawę: Marek Urban tel.: 618 646 317.


Termin realizacji zamówienia: wynosi 21 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy przez obie strony.
 

Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie nastąpi w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.

Inne dane: Specyfikacja zamawianego asortymentu znajduje się w dołączonym do ogłoszenia opisie przedmiotu zamówienia. Nie zastosowanie się do wymienionych wytycznych dyskwalifikuje z udziału w rozstrzygnięciu ogłoszenia.

Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym.

Materiały

informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja​_o​_udzieleniu​_zamówienia​_dostawa​_drukarek.pdf 0.06MB
ogłoszenie
Szablon​_ogłoszenia​_-​_drukarki​_v3.pdf 0.07MB
Umowa
projekt​_umowy.pdf 0.17MB
protokół odbioru końcowego
projekt​_protokół​_odbioru​_końcowego.pdf 0.16MB
Opis przedmiotu zamówienia
Opis​_przedmiotu​_zamówienia​_ver3.pdf 0.07MB
Klauzula RODO
Klauzula​_RODO.pdf 0.05MB
formularz ofertowy
formularz​_ofertowy.pdf 0.14MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
28.08.2024 13:32 Jahns Krzysztof
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Redakcja BIP
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Zakup urządzeń biurowych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia 2.0 24.09.2024 13:52 Konieczna Agnieszka
Zakup urządzeń biurowych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia 1.0 28.08.2024 13:32 Jahns Krzysztof

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}