Odbiór odpadów stałych z obiektów GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu
28.11.2024
Odbiór odpadów stałych z obiektów GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu z podziałem na 2 części: Część 1: Odbiór odpadów stałych z terenu: -biura Rejonu w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń; -Obwodu Drogowego w Wieluniu, ul. Sieradzka 78, 98-300 Wieluń. Część 2: Odbiór odpadów stałych z terenu Obwodu Drogowego w Siemkowicach, ul. Dziegieciów 40, 98-354 Siemkowice Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Łodzi – Rejon w Wieluniu ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, lub e-mail zkluska@gddkia.gov.pl do dnia 05.12.2024 r. Osoba prowadząca sprawę: Żaneta Kluska, tel. 43 843 44 78 - Rejon Wieluń Termin realizacji zamówienia1): od 01.01.2025 r. (lub od dnia podpisania umowy jeżeli to nastąpi po dniu 01.01.2025r.) do dnia 31.12.2026r. Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Przedmiot zamówienia:
Odbiór odpadów stałych z obiektów GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu z podziałem na 2 części:
Część 1: Odbiór odpadów stałych z terenu:
-biura Rejonu w Wieluniu, ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń;
-Obwodu Drogowego w Wieluniu, ul. Sieradzka 78, 98-300 Wieluń.
Część 2: Odbiór odpadów stałych z terenu Obwodu Drogowego w Siemkowicach, ul. Dziegieciów 40, 98-354 Siemkowice
Formularz ofertowy należy przesyłać na adres:
GDDKiA Oddział w Łodzi – Rejon w Wieluniu ul. Fabryczna 7, 98-300 Wieluń, lub e-mail zkluska@gddkia.gov.pl do dnia 05.12.2024 r.
Osoba prowadząca sprawę: Żaneta Kluska, tel. 43 843 44 78 - Rejon Wieluń
Termin realizacji zamówienia1): od 01.01.2025 r. (lub od dnia podpisania umowy jeżeli to nastąpi po dniu 01.01.2025r.) do dnia 31.12.2026r.
Warunki płatności:
Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie do 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
Inne dane2):
Kryterium oceny ofert – cena 100%
Niniejsze zamówienie jest: zamówieniem do 130 tys. zł netto
Oferty należy przesłać na załączonym formularzu ofertowym wraz z wyceną.
Informacja:
Realizując obowiązek, o którym mowa w art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 14 czerwca 2024 r. o ochronie sygnalistów (Dz. U. 2024 poz. 928), informujemy, że w Generalnej Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad funkcjonuje „Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych”. Szczegółowe informacje dotyczące sposobów dokonywania zgłoszeń wewnętrznych oraz funkcjonowania procedury dostępne są na stronie internetowej Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w zakładce „Załatw sprawę” „procedura zgłoszeń wewnętrznych.
Materiały
DokumentyDokumenty_do_postępowania.zip 0.63MB Informacja o udzieleniu zamówienia
Informacja_o_udzieleniu_zamówienia_(35).pdf 0.11MB
- Pierwsza publikacja:
- 28.11.2024 09:52 Plich - Więclewska Dorota
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Redakcja BIP
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Odbiór odpadów stałych z obiektów GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu | 2.0 | 14.01.2025 11:22 Plich - Więclewska Dorota |
Odbiór odpadów stałych z obiektów GDDKiA Oddział w Łodzi Rejon w Wieluniu | 1.0 | 28.11.2024 09:52 Plich - Więclewska Dorota |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP