Instrukcje dla użytkowników Portalu Klienta
W celu ułatwienia Państwu korzystania z Portalu Klienta, zachęcamy do zapoznania się z przygotowanymi przez Biuro ds. Transportu Międzynarodowego broszurami informacyjnymi:
Materiały
Broszura informacyjna - Instrukcja użytkownika PK dla przedsiębiorcyBroszura_informacyjna__-_Instrukcja_użytkownika_PK_dla_przedsiębiorcy_v2.0.pdf 5.35MB Zmiana prawa dysponowania w Portalu Klienta przez przedsiębiorcę
Zmiana_prawa_dysponowania_w_Portalu_Klienta_przez_przedsiębiorcę.pdf 3.50MB Zmiana prawa dysponowania w Portalu Klienta przez osobę upoważnioną
Zmiana_prawa_dysponowania_w_Portalu_Klienta_przez_osobę_upoważnioną.pdf 3.95MB Wymiana taboru w Portalu Klienta przez przedsiębiorcę
Wymiana_taboru_w_Portalu_Klienta_przez_przedsiębiorcę.pdf 3.05MB Wymiana taboru w Portalu Klienta przez osobę upoważnioną
Wymiana_taboru_w_Portalu_Klienta_przez_osobę_upoważnioną.pdf 3.61MB Proces składania wniosku o zmianę numerów rejestracyjnych w Portalu Klienta przez przedsiębiorcę
Proces_składania_wniosku_o_zmianę_numerów_rejestracyjnych_w_Portalu_Klienta_przez_przedsiębiorcę.pdf 3.71MB Proces składania wniosku o zmianę numerów rejestracyjnych w Portalu Klienta przez osobę upoważnioną
Proces_składania_wniosku_o_zmianę_numerów_rejestracyjnych_w_Portalu_Klienta_przez_osobę_upoważnioną.pdf 4.24MB