Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
Rearanżacja zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym
- Status zamówienia: Aktualne
- Data rozpoczęcia: 16.03.2023
- Data zakończenia: 31.12.2023
- Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Transportu Drogowego
- Opis zamówienia:Oferty należy składać mailowo do dnia 04 kwietnia 2023 r., do godz.11:00, na adres e-mail: budynek@gitd.gov.pl w temacie wiadomości wpisując: „Oferta na rearanżację zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym”. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze strony Zamawiającego są: - Pani Agnieszka Karczewska, tel.: 22/ 220-48-63, e- mail: agnieszka.karczewska@gitd.gov.pl - Pani Iwona Babecka, tel.: 22/220-48-80, e-mail: iwona.babecka@gitd.gov.pl UWAGA!!! Ofertę należy złożyć po dokonaniu wizji lokalnej.
Materiały
Zaproszenie do składania ofertZaproszenie_do_składania_ofert.pdf 0.49MB Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy
Załącznik_nr_1_-_formularz_ofertowy.doc 0.05MB Załącznik nr 2 - Oświadczenie o przeciwdziałaniu wspierania agresji
Załącznik_nr_2_-_Oświadczenie_o_przeciwdziałaniu_wspierania_agresji.docx 0.01MB Załącznik nr 3 - Klauzula Informacyjna
Załącznik_nr_3_-_Klauzula_Informacyjna.pdf 0.23MB Załącznik nr 4 - Projekt umowy
Załącznik_nr_4_-_Projekt_umowy.pdf 0.56MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 16.03.2023 12:49 Elżbieta Grumińska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Elżbieta Grumińska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
Rearanżacja zieleni w budynku Centrum Automatycznego Nadzoru nad Ruchem Drogowym | 1.0 | 16.03.2023 12:49 Elżbieta Grumińska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP