W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Zamówienie publiczne

Nazwa zamówienia

Świadczenie usług monitoringu mediów_III

  • Status zamówienia: Aktualne
  • Data zakończenia: 31.12.2024
  • Jednostka publikująca:Skarb Państwa - Główny Inspektorat Transportu Drogowego
  • Opis zamówienia:1. Oferty należy składać wyłącznie drogą elektroniczną do dnia 13 grudnia 2024 r. do godz. 10:00 na adres e-mail: katarzyna.rytel@gitd.gov.pl. 2. W przypadku pytań związanych z zamówieniem należy kontaktować się drogą elektroniczną na adres e-mail: katarzyna.rytel@gitd.gov.pl.

Materiały

Zaproszenie monitoring mediów III
III​_Zaproszenie+wzór​_Umowy​_-​_monitoring​_mediów​_na​_2025​_-​_ZIK.pdf 0.28MB
Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy
Załącznik​_nr​_1​_-​_Formularz​_ofertowy.docx 0.03MB
Logo Biuletynu Informacji Publicznej
Informacje o publikacji dokumentu
Pierwsza publikacja:
04.12.2024 08:21 Paulina Janiszewska
Wytwarzający/ Odpowiadający:
Paulina Janiszewska
Tytuł Wersja Dane zmiany / publikacji
Świadczenie usług monitoringu mediów_III 1.0 04.12.2024 08:21 Paulina Janiszewska

Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP

{"register":{"columns":[]}}