LR10. Zmiana osoby zarządzającej transportem
I. Wykaz dokumentów
1. Wniosek o zmianę osoby zarządzającej transportem (wniosek LR10) – oryginał.
2. Oświadczenie osoby zarządzającej transportem (załącznik OC) – oryginał.
Wypełniając oświadczenie zwróć uwagę na dane dotyczące zgłaszanej osoby zarządzającej znajdujące się w ogólnodostępnej wyszukiwarce KREPTD znajdującej się pod adresem:
https://kreptd.gitd.gov.pl/
3. Kopia certyfikatu kompetencji zawodowych.
4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego o niekaralności za przestępstwa w dziedzinach określonych w art. 6 ust. 1 lit. a rozporządzenia (WE) 1071/2009 osoby zarządzającej transportem – oryginał.
5. Oświadczenie o niekaralności (załącznik ON) osoby zarządzającej transportem – oryginał.
II. Złóż wniosek przez internet
Złóż wniosek elektronicznie poprzez Punkt Kontaktowy:
- Gdy dokument wymagany jest w oryginale, zachowaj jego oryginalną formę: Pliki elektroniczne które posiadasz załącz do wniosku, dla weryfikacji podpisów elektronicznych - skan pliku elektronicznego nie jest oryginałem!
- Załączony skan dokumentu wydanego przez osobę/instysucję trzecią, nie jest dokumentem oryginalnym! Nie jesteś wydawcą takich dokumentów. Nie możesz podpisać dokumentów "za kogoś".
- Potwierdzeniem otrzymania dokumentów przez GITD, jest plik UPP (Urzędowe Potwierdzenie Przedłożenia).
III. Opłaty
- Wniosek jest bezpłatny.
IV. Adres do przesłania dokumentów
Wniosek należy przesyłać na adres:
GITD - Biuro ds. Transportu Międzynarodowego
Al. Jerozolimskie 94, 00-807 Warszawa
V. Dla pełnomocników
Informacje dot. opłat administracyjnych i pełnomocnictw znajdą Państwo w:
>> INFORMACJA 39/2020 <<
Materiały
Wniosek LR10LR10.pdf 0.14MB OŚWIADCZENIE OSOBY ZARZĄDZAJĄCEJ TRANSPORTEM
Druk_OC_2024_07_16.pdf 1.29MB OŚWIADCZENIE O NIEKARALNOŚCI
Druk_ON_19_07_2024.pdf 0.38MB