Zamówienie publiczne
Nazwa zamówienia
„Wykonanie skórzanego etui do legitymacji, upoważnienia mandatowego i odznaki dla inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego”
- Status zamówienia: Aktualne
- Data rozpoczęcia: 04.08.2023
- Data zakończenia: 31.12.2023
- Jednostka publikująca:Główny Inspektorat Transportu Drogowego
- Opis zamówienia:1. Oferty należy składać mailowo do dnia 14 sierpnia 2023 r. na adresy email: wioleta.szczegielniak@gitd.gov.pl oraz monika.kozelska@gitd.gov.pl, w temacie wiadomości wpisując „Oferta na wykonanie skórzanego etui do legitymacji, upoważnienia mandatowego i odznaki dla pracowników Inspekcji Transportu Drogowego ” 2. Osobami uprawnionymi do kontaktów ze strony Zamawiającego są: Wioleta Szczegielniak - tel.: 22 220 46 08, adres e-mail: wioleta.szczegielniak@gitd.gov.pl, Monika Kozelska – tel.: 22 220 48 31, monika.kozelska@gmail.com
Materiały
Zaproszenie__wykonanie_etuiZaproszenie__wykonanie_etui.pdf 0.27MB Załącznik_nr_1_formularz_ofertowy
Załącznik_nr_1_formularz_ofertowy.docx 0.04MB Informacja o wyborze oferty
Informacja_o_wyborze_oferty.pdf 0.11MB
Informacje o publikacji dokumentu
- Pierwsza publikacja:
- 04.08.2023 12:15 Paulina Janiszewska
- Wytwarzający/ Odpowiadający:
- Paulina Janiszewska
Tytuł | Wersja | Dane zmiany / publikacji |
---|---|---|
„Wykonanie skórzanego etui do legitymacji, upoważnienia mandatowego i odznaki dla inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego” | 2.0 | 30.08.2023 10:14 Mariola Karczmarz |
„Wykonanie skórzanego etui do legitymacji, upoważnienia mandatowego i odznaki dla inspektorów Inspekcji Transportu Drogowego” | 1.0 | 04.08.2023 12:15 Paulina Janiszewska |
Aby uzyskać archiwalną wersję należy skontaktować się z Redakcją BIP