Informacje o naborze
Informacja o wielkości dodatkowej zdolności połowowej przeznaczonej do podziału oraz termin składania wniosków o przyznanie dodatkowej zdolności połowowej
Realizując obowiązek nałożony ustawą z dnia 19 grudnia 2014 r. o rybołówstwie morskim
(Dz. U. z 2018 r. poz. 514, z późn. zm.), zwanej dalej „ustawa o rybołówstwie morskim”, Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej informuje, że dodatkowa zdolność połowowa przeznaczona do podziału wynosi 112,72 GT i 83,3 kW.
Wnioski o przyznanie dodatkowej zdolności połowowej należy składać do Ministra Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, na formularzu udostępnionym na stronie internetowej Ministerstwa Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia niniejszej informacji.
Nabór wniosków dotyczy właścicieli statków rybackich znajdujących się w segmencie floty,
o którym mowa w art. 9 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy o rybołówstwie morskim.
Wniosek należy przesłać na adres:
Ministerstwo Gospodarki Morskiej
i Żeglugi Śródlądowej
Departament Rybołówstwa
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), informuję, że:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej
z siedzibą w Warszawie, przy ul. Nowy Świat 6/12, zwany dalej „Administratorem danych”; - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu prowadzenia postępowania administracyjnego związanego z przyznaniem dodatkowej zdolności połowowej;
- podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze
w związku z prowadzonym na podstawie art. 23 ustawy z dnia 19 grudnia 2014 r. o rybołówstwie morskim (Dz.U.
z 2018 r. poz. 514, z późn. zm.), postępowaniem administracyjnym; - w związku z przetwarzaniem danych w ww. celu, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, z którymi Administrator ma zawarte umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych lub podmiotom uprawnionym na podstawie przepisów prawa;
- podanie danych jest wymogiem ustawowym i wynika z art. 23 ustawy z dnia 19 grudnia 2014 r. o rybołówstwie morskim (Dz.U. z 2018 r. poz. 514, z późn. zm.);
- posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania, uzupełniania i obowiązek aktualizacji, wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych;
- Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu;
- Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, lecz nie krócej niż przez okres wskazany w przepisach o archiwizacji;
- dane kontaktowe Inspektora ochrony danych w Ministerstwie Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej: Inspektor ochrony danych, Ministerstwo Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, ul. Nowy Świat 6/12, 00-400 Warszawa, adres e-mail: IOD@mgm.gov.pl.
Materiały
info_o_naborze_ver_na_stronę_MGMiŻŚ_skan.pdf 0.19MB
- Ostatnia modyfikacja:
- 07.02.2019 13:14 Rene Karkocha
- Pierwsza publikacja:
- 07.02.2019 13:14 Rene Karkocha