Klauzula informacyjna
30.01.2020
Informacja dot. przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych
Realizując przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych: |
|
TOŻSAMOŚĆ ADMINISTRATORA |
Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Gospodarki Morskiej i Żeglugi Śródlądowej, z siedzibą |
DANE KONTAKTOWE ADMINISTRATORA |
Z Administratorem danych można się skontaktować poprzez adres email: sekretariatBM@mgm.gov.pl, lub pisemnie na adres siedziby Administratora. |
DANE KONTAKTOWE INSPEKTORA OCHRONY DANYCH |
Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem email: iod@mgm.gov.pl lub pisemnie na adres siedziby administratora. |
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA |
Pani/Pana dane przetwarzane są w celu realizacji ustawowych zadań Administratora. Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO - przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze wynikającego z przepisów prawa, Ponadto Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w zw. z: - wykonywaniem przez Administratora zadań realizowanych - wykonywaniem umowy, której stroną może być Pani/Pan lub podjęciem działań na Pani /Pana żądanie, przed zawarciem umowy; - wyrażoną przez Panią/Pana zgodą na przetwarzanie danych osobowych. |
ODBIORCY DANYCH |
W związku z realizacją wyżej określonych celów przetwarzania, Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom przetwarzającym dane osobowe na zlecenie Administratora, Jednocześnie odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, |
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH |
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, nie krócej niż okres wskazany w przepisach o archiwizacji tj. ustawie z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018r. poz. 217 ze zm.). |
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH |
W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące prawa:
|
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO |
W przypadku uznania, iż przetwarzanie przez Administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy prawa, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. |
SERWISY ADMINISTRATORA |
Strony w domenie https://www.gov.pl/gospodarkamorska mogą zawierać adresy skrzynek mailowych. Użytkownik korzystający z odnośnika będącego adresem e-mail zgadza się na przetwarzanie jego danych (adres e-mail oraz dobrowolnie podanych danych w wiadomości) w celu przesłania odpowiedzi na przesłane pytania. |