Jak rekrutujemy
Postępowanie rekrutacyjne w Krajowej Administracji Skarbowej odbywa się na podstawie przepisów Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej.
Zależy nam na zatrudnieniu profesjonalistów, którzy mają predyspozycje do pracy w administracji i swoją postawą gwarantują rzetelność oraz życzliwość nie tylko do współpracowników, ale przede wszystkim do obywatela. Dlatego nasi przyszli pracownicy muszą przejść następujący proces rekrutacyjny:
Ogłoszenie i aplikowanie
W ogłoszeniu znajdziesz informacje o naszych oczekiwaniach, czyli wymaganiach niezbędnych i dodatkowych. Dowiesz się na czym będzie polegać praca na danym stanowisku oraz jakie korzyści możemy zaoferować jako pracodawca.
Analiza ofert
Sprawdzimy czy spełniasz wymagania formalne zawarte w ogłoszeniu, czy dołączyłeś niezbędne dokumenty oraz czy Twoja oferta została złożona w terminie.
Sprawdzian wiedzy i umiejętności
Nasz proces rekrutacyjny może przewidywać weryfikację wiedzy merytorycznej i umiejętności z obszarów wymienionych w ogłoszeniu.
Rozmowa kwalifikacyjna
Poznamy Cię bliżej, a przy okazji sprawdzimy Twoją wiedzę, umiejętności i kompetencje wymagane na stanowisku, na które aplikujesz.
Wybór kandydata
Dyrektor Izby Administracji Skarbowej wybierze spośród najlepszych kandydatów tego, którego zatrudnimy.
Witaj w zespole
Zostaniesz objęta/y programem adaptacyjnym. Odbędziesz służbę przygotowawczą.