W celu świadczenia usług na najwyższym poziomie stosujemy pliki cookies. Korzystanie z naszej witryny oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu. W każdym momencie można dokonać zmiany ustawień Państwa przeglądarki. Zobacz politykę cookies.
Powrót

Lockdown na terenie Izraela i jego wpływ na funkcjonowanie Wydziału Konsularnego

17.09.2020

W dniach od 18 września (godzina 14:00) do 18 października 2020 r. władze izraelskie wprowadziły na obszarze całego kraju zakaz oddalania się od miejsca zamieszkania o więcej niż 1000 m oraz całkowite zamknięcie urzędów, szkół oraz innych instytucji/obiektów/punktów handlowo-usługowych przyjmujących klientów/interesantów (lockdown). Powyższe środki zostały wprowadzone, mając na celu ograniczenia rozprzestrzeniania się epidemii COVID-19. Ostatnia aktualizacja: 14.10.2020.

Uwaga

W okresie lockdownu Wydział Konsularny pozostaje w pełnej gotowości do udzielania niezbędnej pomocy konsularnej polskim obywatelom w sytuacjach nagłych, wymagających pilnej interwencji konsula. Kontakt z urzędem w tych sprawach jest możliwy pod numerem dyżurnym oraz dyżurnym adresem e-mail.

Wydział Konsularny pozostaje również do Państwa dyspozycji we wszystkich pozostałych sprawach w trybie korespondencyjnym (pocztowym i mailowym – skrzynka poczty elektronicznej obsługiwana jest na bieżąco).

Ze względu na wprowadzony przez władze miejscowe zakaz przemieszczania się interesanci nie będą mieli możliwości dotarcia do konsulatu. W związku z powyższym wizyty wnioskodawców w konsulacie w okresie od 21 września do 18 października 2020 r. nie będą możliwe i nie odbędą się. Ograniczenie to dotyczy zarówno możliwości składania nowych wniosków, jak i odbioru dokumentów w sprawach już prowadzonych. Nie będą również udostępniane nowe terminy wizyt na ten okres w systemie e-Konsulat.

Wydział Konsularny skontaktuje się ze wszystkimi wnioskodawcami, którzy zarejestrowali wizyty w urzędzie przypadające na okres lockdownu, informując o ich odwołaniu. Po zakończeniu lockdownu wnioski tych osób zostaną przyjęte bez konieczności ponownej rejestracji terminów (konsulat skontaktuje się z Państwem oddzielnie, informując o nowych terminach wizyt).

{"register":{"columns":[]}}